Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt een wereld van verschil
 Echt een wereld van verschil  Wedstrijden gaan zo langzamerhand toch weer een beetje kriebelen
 Wedstrijden gaan zo langzamerhand toch weer een beetje kriebelen  

Super! Wat voor myler heb je? Heb er ook jaren mee gereden, rij nu met een KK watertrensje, waar ze het ook super op doet, heb de myler verkocht maar stiekem ook wel weer een beetje spijt van haha.
 Super! Wat voor myler heb je? Heb er ook jaren mee gereden, rij nu met een KK watertrensje, waar ze het ook super op doet, heb de myler verkocht maar stiekem ook wel weer een beetje spijt van haha. 

Hij moest er wel erg aan wennen, en in het begin kreeg hij wondjes op z'n wang.. Bleek door een verkeerd gevormd deel te zijn, bitje omgedraaid zodat dat stukje aan de onderkant zit en nu is het super. Sperriemloos rijden lijkt hem ook te bevallen. Ik ben er helemaal blij mee! En het motiveert ook zo lekker als het goed gaat. Ik stap blij af, ben niet zo moe en gebroken als wat ik vroeger was, wanneer het rijden minder ging. Ik heb gewoon alweer zin in de volgende training en dat heb ik (met Replay) toch niet vaak gehad.. Het was altijd een gevecht, bit rechts vastpakken, rennerig zijn, moeilijk in de aanleuning.. En het is nu gewoon echt zo het tegenovergestelde
 Hij moest er wel erg aan wennen, en in het begin kreeg hij wondjes op z'n wang.. Bleek door een verkeerd gevormd deel te zijn, bitje omgedraaid zodat dat stukje aan de onderkant zit en nu is het super. Sperriemloos rijden lijkt hem ook te bevallen. Ik ben er helemaal blij mee! En het motiveert ook zo lekker als het goed gaat. Ik stap blij af, ben niet zo moe en gebroken als wat ik vroeger was, wanneer het rijden minder ging. Ik heb gewoon alweer zin in de volgende training en dat heb ik (met Replay) toch niet vaak gehad.. Het was altijd een gevecht, bit rechts vastpakken, rennerig zijn, moeilijk in de aanleuning.. En het is nu gewoon echt zo het tegenovergestelde  Voorheen reed ik misschien 2 van de 10 keer echt fijn, 4 van de 10x gingen er stukjes lekker, maar was ik verder niet tevreden, en de overigere keren waren dan gewoon drama
 Voorheen reed ik misschien 2 van de 10 keer echt fijn, 4 van de 10x gingen er stukjes lekker, maar was ik verder niet tevreden, en de overigere keren waren dan gewoon drama  Lessen hielp ook niet erg, heb namelijk nooit het gevoel gehad dat we vooruit gingen in training..
 Lessen hielp ook niet erg, heb namelijk nooit het gevoel gehad dat we vooruit gingen in training.. 

Misschien toch maar eens balken regelen.. Staanders hebben we zat, maar geen enkele balk
 Misschien toch maar eens balken regelen.. Staanders hebben we zat, maar geen enkele balk  Ook zo suf
 Ook zo suf  

niet handig haha.
 niet handig haha. 

Beter iets te ruim dan te krap. Heb toch al snel koude voeten dus als ze dan zo strak in een laars zitten worden ze alleen maar kouder.
 Beter iets te ruim dan te krap. Heb toch al snel koude voeten dus als ze dan zo strak in een laars zitten worden ze alleen maar kouder. 

valerie2012 schreef:mijn dravertje met springen en dressuurs alleen rij nu alleen maar dressuur tot dar ze houder is geen comentaar met op me foto's
ik ben hele trots op me dravertje.

Dabo schreef:valerie2012 schreef:mijn dravertje met springen en dressuurs alleen rij nu alleen maar dressuur tot dar ze houder is geen comentaar met op me foto's
ik ben hele trots op me dravertje.
Mag je best zijn, maar van die zin erboven kan ik geen brood bakken.
'alleen rij nu alleen maar dressuur tot dar ze houder is geen commentaar met op me foto's'...?????
Ik heb geen commentaar op jouw foto's, alleen op je taal haha

Ik had je onderschrift niet gelezen, sorry.
 Ik had je onderschrift niet gelezen, sorry.                                                         
 Zij heeft gelukkig een mooi kort vachtje, en houdt die ook de hele winter
 Zij heeft gelukkig een mooi kort vachtje, en houdt die ook de hele winter