Zo ik heb een verzorger gevonden voor Broadway een stalgenootje van me Hij was zo lief en zo braaf bij haar en zij vind hem grappig... mooie combinatie
hij heeft nu een gewone happymouth met appelsmaak ^.^ somige van de fotos waren gemaakt in de eerste week dat ik hem had terug in december. ik kreeg andy met alleen een halster, had alles via bestelling binnen gehad behalve het bit, had de volgende dag al een fotoshoot met de nieuwe aanwinst en had zelf nog dit westernbit liggen, dus dan voor dat halfuurtje maar die
ja egt een draver zit steeds naar al jullie dravers te kijken met oh die lijkt wel op andy haha
Dank! Paars staat haar idd erg goed,sjiek Ze leert echt zo ontzettend snel! Ik ben erg blij dat ze op deze stal haar rust heeft gevonden,ze is zo veranderd!
haha dankjewel ! ben ook gevallen voor z'n koppie , hij heeft ook zo'n bliksem schichtje als bles
Jaa maar bij sommige draver denk je gewoon gelijk BAM aan dat koppie kan ik zien dat het een echte draver is , maar heel veel mensen zeggen bij hem dat hij helemaal geen sprekend draver koppie heeft zegmaar.
FireAndIce
Geplaatst: 31-08-12 21:49
Kyara ziet er idd weer ff anders uit. Misschien heeft dat te maken met welk type Draver ze zijn? Kyara heeft veel Amerikaanse Dravers in haar bloedlijn. Wendy had dat voor me uitgezocht
Delaja
Geplaatst: 01-09-12 20:11
Jaja, dit heb ik met mijn draver gedaan deze zomer: Normaal gesproken rijden we maximaal ritten van twee uur (is weinig variatie mogelijk hier thuis) maar op dit kamp waren er iedere dag ritten van minimaal 2 uur en dit was gewoon geen enkel probleem!
haha heeft niks met afstand houden te maken, die andere 2 waren gewoon veel sneller ter verdediging van Vanou: de overige 19 paarden zaten net zo'n groot stuk achter ons
Paulinelala, vind dat jouw draver niet echt direct een draversneus heeft, maar wel die mooie grote oren Maar kan ook aan de hoek liggen natuurlijk. Mijne heeft wel een heel typisch (amerikaans) hoofd vind ik.
Ik vind dat mijn Diamond niet een typische draverhoofd heeft. En die van mij is een amerikaanse draver maar duits gefokt (V: Noble Diamond) Ik vind hem er hier wel uitzien als een mooi paardje.
maar hier lijkt ie op een verwend, zanderig prinsje