Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ies_ schreef:@Olijkje; gewoon lekker meedoen, als je niet een blouse in de juiste kleur heb, dan koop je gewoon een goedkope, te grote blouse zodat je bodyprotector eronder kan. Het is echt heel erg leuk! Gewoon een keer meedoen!
Olijkje schreef:Ies_ schreef:@Olijkje; gewoon lekker meedoen, als je niet een blouse in de juiste kleur heb, dan koop je gewoon een goedkope, te grote blouse zodat je bodyprotector eronder kan. Het is echt heel erg leuk! Gewoon een keer meedoen!
Ja.. Ik heb ook thuis nog wel een blauw geruite blouse maar heb geen bodyprotector en vind het zelf wel heel leuk, maar denk dat mijn ouders het misschien nogal gevaarlijk vinden..Ik weet nog niet.. Kan trouwens op de site alleen maar oude dingen vinden, geen nieuwe data ofzo?
nadias schreef:Hoe werkt het eigenlijk precies ... ? Gewoon net als een gewone koers? Aangifte doen over de telefoon, aankomen, losstappen opstijgen in de paddock, upcanter en dan klaar staan voor de start en knallen? Welke afstanden zijn er eigenlijk? Hoegroot mag een pony hier zijn? Sommigen vinden 1.57 anderen 1.47. Maakt het ras uit? Is er een leeftijdsgrens voor paarden? Wat moet er allemaal precies mee?
Al mijn vraagjes xd
nadias schreef:Vragen waar ik geen antwoord op kon vinden op de site.
Wat als je paard geen paspoort/papieren heeft?
Krijgt een pony ook een stal?
Hoe werkt het nou precies met de aangifte op de dag zelf?
Hoelang van te voren kun je inschrijven?
Ik heb de site goed doorgelezen maar kon hier geen antwoord op vinden
nadias schreef:Vragen waar ik geen antwoord op kon vinden op de site.
Wat als je paard geen paspoort/papieren heeft?
Krijgt een pony ook een stal?
Hoe werkt het nou precies met de aangifte op de dag zelf?
Hoelang van te voren kun je inschrijven?
Ik heb de site goed doorgelezen maar kon hier geen antwoord op vinden