Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chakar4anja schreef:Ik heb een draver gehad, heb haar na 12 jaar verkocht en ze is nu bij iemand die ook helemaal dol met haar is!
Ze is een pittige dame maar wel super te rijden.
crossen, buitenritten, springen, dressuur ze deed het allemaal!
coby88 schreef:Het is wel zo dat de draver meer op de voorhand gebouwd is dan een ander paard, omdat het gefokt is voor de drafsport.
Het zal je meer tijd kosten om dit te verplaatsen naar de achterhand dan bij een "gewoon" paard.
PonyDakota schreef:Die 'iemand' is de instuctie die lesgeeft bij een stichting waar mensen rijden met een beperking. Ik doe daar vrijwilligerswerk. Ze zij het laatst tegen mij en dat zij dat op de cursus hadden geleerd. De 'gewone' cursus om les te geven. Niet de cursus die je doe om les te mogen geven aan gehandicapten. Ik heb gekeken op sites die gaan over dravers en daar staat nergens dat ze zoveel op de voorhand lopen. Dan zouden de hoeven aan de voorbenen ook sneller moeten slijten toch? Dat is bij mijn darver niet het geval. Eerder andersom.
Only_Hellen schreef:Dravers die monte gereden hebben zijn niet ingereden. Wel zadelmak, maar dressuurmatig net zo ver als dravers die net van de baan komen.
Maar misschien als je hem hier op eea te koop plaatst, vind je een geschikt baasje.