JustHorez schreef:oke
welk nummer misschien heeft me zusje hem
De laatste.. ff kijken wat erop staat: Uitgave 2 Zomer 2013
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mang schreef:xSlvna schreef:Dat draver-galopje ben ik er hier nu juist uit aan het trainen, grote passen, omhoog galopperen etc. Altijd maar een halve grote volte (vaak minder), zodat ze alleen de 'perfecte' pasjes constant meepikt in de training.
Huh, jou paard ging toch met pensioen?..
xSlvna schreef:Ja, en op welke hoogte? In-uitjes waren voor mijn draver ook geen probleem, benen even neerkwakken en weer door, soms zelfs een poging om ze in een sprong te doen (wat ook nog wel eens lukte)Maar qua tactiek had ik dus nog niks.
Geryon schreef:xSlvna schreef:Ja, en op welke hoogte? In-uitjes waren voor mijn draver ook geen probleem, benen even neerkwakken en weer door, soms zelfs een poging om ze in een sprong te doen (wat ook nog wel eens lukte)Maar qua tactiek had ik dus nog niks.
Als ik het zo lees was het zo makkelijk omdat jullie dan het doel van in-uitjes voorbij gingenIk doe ze dan altijd wat dichter bij elkaar, zodat ze meer op het achterbeen komen. Paard hoort niet zo'n jump naar voren te willen doen als het op zijn achterbeen komt (zoals hoort bij in-uitjes).