Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zou je ook mee mogen doen op een echt koerspaard (in jouw geval dan Nib Hiduc bv. met toestemming van eigenaren)?
Als jij goed rijdt, hebben de anderen geen kans. Je hoeft niet eens een goed paard te hebben, dat zou wel handig zijn, maar je maakt altijd kans
Trouwens, het is mooi meegenomen, dan kan je meteen even oefenen
We gaan wel telkens vooruit hoor, de eerste keer dat ze meedeed was ze 9de, toen 6de & daarna 3e, maar ik ga het even bespreken, want mijn vader heeft geen E rijbewijs dus die mag niet met de trailer rijden.
Naomi Verheijen doet trouwens mee weet ik wel toevallig
, die is wel goed (kampioen ponyrennen 2009) maar toch is het het proberen waard toch?
Ik weet eerlijk gezegd niet veel over de ponyrennen, het is tot 18 jaar. Yvonne heeft veel informatie voor je (kyrkelover) De renfoto's die je ziet zijn denk ik niet van de ponyrennen toch?
Ik ben altijd beschikbaar, haha. nadias schreef:Je kunt altijd inschrijvenIk weet eerlijk gezegd niet veel over de ponyrennen, het is tot 18 jaar. Yvonne heeft veel informatie voor je (kyrkelover) De renfoto's die je ziet zijn denk ik niet van de ponyrennen toch?
M'n inschrijving staat op de site zag ik! Heb je de vraag onderaan ook gezien?
Olijkje schreef:Mag hier echt iedereen aan meedoen? Of moet je dan echt wel in het rengebeuren zitten?
(op alle fotos zie ik namelijk wel van dat speciale tuig, en dat heb ik niet..)
En ik vond het echt super! Ga waarschijnlijk 15 november weer meedoen, moet alleen even zeker weten dat ik kan.. Mn moeder wil een weekendje weg voor de verjaardag van mn oma
Voor een fotootje zie mn profiel