Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik denk dat het met de balans wel goed zit, ook rijd ik heel veel buiten en dan is voornamelijk onze passie; crossen. Ook hebben we op stal een groot land dus daar ga ik ook lekker oefenen met staan, als het dan niet lukt kan ik altijd nog besluiten het niet te doen, goed?
Hou ons op de hoogte!
Ik zou het heel graag willen maar helaas. Ik had een shetlander maar daar had ik ook niet op mee kunnen doen, dat was gewoon een gestoord paard dat alleen maar hard wou en dat kan wel tijdens de koers maar remmen zit er dan niet in. Dan galopeer ik waarschijnlijk door tot het paard (en ik) erbij neervallen
Ik heb wel een helm, maar ook geen renkleuren of wat dan ook. Ik zou wel pony's voor andere mensen willen rijden maar dat heeft denk ik niet veel zin want iedereen wil z'n paardje zelf rijden. Ik had het wel leuk gevonden maar helaas. Voor welke stal rij jij eigenlijk Yvonne?
Ik ken toevallig Nib Kanver Star van Nibble Star. Dat vind ik nou een prachtpaard
Ook wel bekend als de Djetkan fan
En dan natuurlijk Kanver ontmoeten
Ik wens je veel succes, je hebt een leuke pony (Of in elk geval een echt fotomodel
) dus ik hoop dat je in de prijzen valt
Wat zijn de prijzen eigenlijk bij de pony rennen? Geld, bekers rozetten?