en met Clara de Peerdenpietenkoers

die had ik zelf echt niet aan zien komen eigenlijk
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simone_Z schreef:Rechte lijnen vindt ze nog moeilijk. Maar gister had ze het helemaal te pakken, mevrouw heeft iets van 10 voltes gegallopeerd. En voor haar doen nog beheerst ook. Ze zat vol energie en gaf zelf aan te willen galoperen, nouja dan zeg ik geen nee!
Oortjes vooruit en gaan met die banaan.
Wel merk ik dat ze daarna in draf haar balans heel moeilijk kan vinden. Ze is dan helemaal de kluts kwijt.
Paljassofie schreef:ha, de mijne denkt dan net "ojee, nu moet ik op deze hand galoperen"
Tat_jana schreef:hier ook iemand met een dravertje onder haar kont
Ze heeft niet gekoerst maar kan draven als een gek ( tenminste ALS ze draaft haha ) ze springt 9 van de 10 keer aan in de telgang/tolt.
wij zijn nu bezig dit er uit te rijden en heb woensdag mn eerste lesje dr in gehad wat resulteerde in een vlotte draf maar erg makkelijk terug te houde naar een rustig drafje..
ze is 8 maandjes drachtig nu en verwacht 24 februarie haar veulentje.
verder rijden we nu erg veel recreatief omdat ik het haar nu niet meer aan wil doen veel in de bak te gaan rijden maar na de dracht gaaan we het helemaal oppakken.
Simone_Z schreef:Tat_jana schreef:hier ook iemand met een dravertje onder haar kont
Ze heeft niet gekoerst maar kan draven als een gek ( tenminste ALS ze draaft haha ) ze springt 9 van de 10 keer aan in de telgang/tolt.
wij zijn nu bezig dit er uit te rijden en heb woensdag mn eerste lesje dr in gehad wat resulteerde in een vlotte draf maar erg makkelijk terug te houde naar een rustig drafje..
ze is 8 maandjes drachtig nu en verwacht 24 februarie haar veulentje.
verder rijden we nu erg veel recreatief omdat ik het haar nu niet meer aan wil doen veel in de bak te gaan rijden maar na de dracht gaaan we het helemaal oppakken.
Mooie draver hoor!
Door welke hengst is ze gedekt?