Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soy schreef:Ik verzorg een draver. Merrie, ze heet Soy... (komen nog foto's op mijn profiel!)
Ze is heel lief. Maar fokt zichzelf wel heel erg op...Hebben dat nog meer mensen, dat hun draver zich heel erg opfokt?
xx
ps. ze heeft nooit echt voor een karretje gerend
Soy schreef:Ik verzorg een draver. Merrie, ze heet Soy... (komen nog foto's op mijn profiel!)
Ze is heel lief. Maar fokt zichzelf wel heel erg op...Hebben dat nog meer mensen, dat hun draver zich heel erg opfokt?
xx
ps. ze heeft nooit echt voor een karretje gerend
Joolien schreef:Ik zou eerst ook een draver krijgen, Derek Effe. Het is een kortebaner. Ik heb er toch vanaf gezien vanwege financiele redenen. Nu hoorde ik dat ie naar een vrouwtje is gegaan in Schoorl, iemand bekend?
maaikj schreef:Joolien schreef:Ik zou eerst ook een draver krijgen, Derek Effe. Het is een kortebaner. Ik heb er toch vanaf gezien vanwege financiele redenen. Nu hoorde ik dat ie naar een vrouwtje is gegaan in Schoorl, iemand bekend?
hee Jolien,
Op je profiel, die strandfoto.. dat is met Romeo Beemd of niet?
toen was je met de vlieger mee..
kom je vaak bij rob? heb je nl nog nooit gezien..
jashin schreef:Ik vroeg me af als er eigenlijk al een soort van draver klets-topic bestaat,anders leek het me leuk voor er ene aan te maken voor alle draversleden