Naomi_unique schreef:rosecroft6 schreef:en oordelen over een paard dat die geen goede conditie heeft die je niet kent vind ik een beetje kansloos.
Als hier al gezegd is (kan me niet herinneren) dat je paard geen conditie heeft dan was dat alleen maar 1 van de mogelijke oorzaken die als verklaring voor het voorval bedacht zijn. Niet om jouw paard of jou af te kraken, maar meer omdat iedereen gewoon erg geschrokken was, en niemand verder wist wat er precies aan de hand was.
Naomi_unique schreef:
Was er een pony met zuurstof gebrek? Dan denk ik gelijk van is het wel slim om mee te doen voor mij Terwijl mijn pony heeft gelukkig wel een goede conditie, maar van zoiets ga je wel twijfelen!
Nou als je getraind hebt voor de rennen dus je pony heeft een goede conditie dan heb je het vantevoren al een keer eerder me egemaakt dat het gebeurd.
Ik had het echt nog nooit gehoord en ik heb het helaas ook niet goed meegekregen.
Maar er waren vandaag ook pony's die je bijna kon rollen en ook die hebben het tot de finish gered hoor.
Het is wel geschreven maar het maakt niet uit maar als jullie het fijne ervan had willen weten hadden jullie ook naar me toe kunnen komen na de race.
Het staat op pagina 6