moika schreef:Ze was tot ze twee was van de handelaar, toen van de schoolKimberley: was Enya al van veeartsenij of ook nog van handelaar?
Amber had al chip,ze hebben hem gecheckt en was dezelfde van op haar paspoort

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moika schreef:Ze was tot ze twee was van de handelaar, toen van de schoolKimberley: was Enya al van veeartsenij of ook nog van handelaar?
Amber had al chip,ze hebben hem gecheckt en was dezelfde van op haar paspoort
Paljassofie schreef:in galop naar de eerste sprong
Hindernis 2, vrolijk en rustig
3A - beetje moeilijke afstanden in de dubbels dus wat raar ingekomen
3B - achterbeentjes nog in de knoop
4 - ik achter op de beweging, maar Beau is al volop op zoek naar nr. 5
6A, hier had ik in de 70 bijna een stop op, nu had hij er meer zin in dan ik blijkbaar ^^
6B, Beau gaat ervoor !
7 - netjes
8 - helemaal beheerst voor Beau zijn doen
10 - eerste van de barrage, hier was hij net effe hallo gaan zeggen aan Wicked, dus vandaar mijn spoor waarschijnlijk, in combi met het plakkaatje had dat wel eens een stop kunnen opleverenspot ik hier een drietakt?
tziet er in ieder geval normaal uit voor ons doen en tvoelde ook gewoon heel goed, hij bleef mooi int ritme in rechtergalop en keek mee voor de afstanden, hier dus ergens in de barrage tussen 10 en 11A
11B - Beau netter dan ikkeb zo het idee dat die oxer van 90 waar ik op voorhand nogal bang voor was niet echt een probleem vormt voor Beau
we kunnen duidelijk nog een proefje hoger aan
kr0elkip schreef:gister weer ff leker bij me kerel geweest...
kregen weer een leuke opmerking..
of ik me paard aan het beleren was.. omdat ze hem er lekker groen en vlot uit vinden zien
tijd geleden is dat ook al gezegt haha
en voel me eigelijk best wel trots
hij is trouwens al 25
happy27 schreef:ach wat een leukerd zeg... wat een koppie en die oogjes! Zo lief, je zou niet zeggen dat ie 25 jaar is. Hij ziet er goed uit
kr0elkip schreef:gister weer ff leker bij me kerel geweest...
kregen weer een leuke opmerking..
of ik me paard aan het beleren was.. omdat ze hem er lekker groen en vlot uit vinden zien
tijd geleden is dat ook al gezegt haha
en voel me eigelijk best wel trots
hij is trouwens al 25