ponyrennen Duindigt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DaniPlonk

Re: ponyrennen Duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 23:15

Weet iemand of er op 14 sept. ook een koudbloeden race is ???

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 23:57

Volgens mij was er dit jaar maar 1 koudbloedrace, helaas moet ik zelf ook weer wachten tot volgend jaar.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:12

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Het is niet de bedoeling persoonlijke ruzies uit te vechten op bokt en vanaf nu wil ik geen berichten meer zien die daarmee te maken hebben. Mocht ik die toch nog zien, dan worden die meteen verwijderd. Aan iedereen het verzoek hiermee rekening te houden. Alvast bedankt!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 19:11

Er is 14 september geen koudbloedrace maar je kunt wel gewoon met je koudbloed mee doen.

DaniPlonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 22:21

Oke! dan word het gewoon samengevoegd?

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:07

Ik hoop zo dat ik 14 september wel mee kan doen met Babiche!! *LOL*
Ben al druk bezig om allerlei dingen te regelen, moet natuurlijk wel ergens een engels zadel + hoofdstel vandaan toveren Tong uitsteken en ik moet nog toestemming krijgen van de eigenaar van Babiche, en ook nog van m'n ouders. En die laatste worden nog het moeilijkste Nagelbijten / Gniffelen

Als ik mee doe, mag ik dan alsnog jouw bodyprotector lenen Yvonne? Lachen

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 19:37

jha zeker mag je dat!!!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:18

Heb het er vandaag met m'n ouders over gehad, ze klonken al een stuk positiever als eerst! Lachen Deze week ff met de eigenaar overleggen, kijken wat hij ervan vind!

edit: hoeveel inschrijvingen zijn er al?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 12:06

Waar kun je de foto's vinden van ponyrennen in duindigt?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 12:09

zo ik zal maar eens even reageren.
foto,s van de ponyrennen zijn te vinden bij huybers
en de inschrijvingen van 14 september weet ik no niet ik ben pas trug uit italie en ik moet even wachten op marije.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 23:14

is iedereen hier in slaap gedondert of zo.
er kan nog maar 1 week ingeschreven worden en er zijn nog genoeg plaatsen over in alle 3 de catgorien!!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 19:56

een record aantal deelnemers 14 september!!

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:01

Ik doe ook nog mee op rapidash (L)
En het baasje cretienne doet mee op Jamie.

Wie zit er nog meer in categorie 1 ik wil de andere wel zien van mijn categorie 1

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:57

Het was echt weer een geweldige dag *LOL*! Proficiat aan de winnaars!
Ik heb mijn vader gesmeekt of hij me volgend jaar nog een keertje wilt brengen, en ondanks dat hij niet van paarden houdt, wilt hij het wel doen dus dat is mooi.

lila89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:16

Het was heel spannend gisteren. Bij onze dochter, die op een geleende pony reed, knapte de teugel meteen na de start, ze werd toch nog vijfde. Maar is er na de volgende bocht afgesprongen. Gelukkig heeft ze niets.
Wat mij erg tegen viel was de familie van pony nummer vier, tweede catagorie. Deze pony had geen zin om voorwaarts te gaan en werd wel even terecht gezet door een ander meisje (keihard voorwaarts) schoppen, dan de rijdster en later op weg naar de baan werd ze nog eens door iemand KEIHARD op haar billen geschopt jammer genoeg staat dit niet op de video. Het was zielig en zeer slecht voor de pony rennen om zo met je pony om te gaan en dit in het publiek te doen, iedereen zag het en ik was de enige die er wat van zei. Ik vond het schandalig en had ze het liefst willen uit sluiten van deelname. Ik ga dit ook zeker opnemen met Yvonne en co.
Verder was het veel stress, maar ook veel lol.
Mo

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:24

Ik vind het erg leuk deze ponyrennen, heb dit jaar alle edities gezien. Alleen de start zou nog wel wat strakker geregeld mogen worden, heb er een paar zien starten die vroeger weg gingen dan de rest en zo duidelijk voordeel hadden!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:25

ja dit klopt helemaal prompertje.
En ik weet exact op welke ren je vooral doelt.
Ik heb toevallig zelf bij deze start gestaan en het was inderdaad heeeeeeeeel oneerlijk.
maar ja weg is weg en het probleem is dat we nog niks van een valse start besproken hebben of zo.
VOlgend jaar wordt echter alles een stuk strenger, en zal de leeftijdsgrens omlaag gaan waarschijnlijk en ook de maten van de pony's.
Ik ga zeker door met het organiseren van de ponyrennen, marije echter moet even kijken of het haar gaat lukken vanwege school.

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:30

Ik vond het echt heel vet om een keer mee te doen, alleen de start gaat wel ERG rommelig, maar veder super leuk!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 17:21

lila89 schreef:
Het was heel spannend gisteren. Bij onze dochter, die op een geleende pony reed, knapte de teugel meteen na de start, ze werd toch nog vijfde. Maar is er na de volgende bocht afgesprongen. Gelukkig heeft ze niets.
Wat mij erg tegen viel was de familie van pony nummer vier, tweede catagorie. Deze pony had geen zin om voorwaarts te gaan en werd wel even terecht gezet door een ander meisje (keihard voorwaarts) schoppen, dan de rijdster en later op weg naar de baan werd ze nog eens door iemand KEIHARD op haar billen geschopt jammer genoeg staat dit niet op de video. Het was zielig en zeer slecht voor de pony rennen om zo met je pony om te gaan en dit in het publiek te doen, iedereen zag het en ik was de enige die er wat van zei. Ik vond het schandalig en had ze het liefst willen uit sluiten van deelname. Ik ga dit ook zeker opnemen met Yvonne en co.
Verder was het veel stress, maar ook veel lol.
Mo

Ik heb hier inderdaad een beetje van gezien,richting de baan heb ik dit helaas niet gezien.
Wel zijn ze hierop aangesproken.
Helaas waren dit ook de mensen die het meeste commentaar hadden op alles en iedereen.

Ilseej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 21:41

Waneer is er weer een ponyrennen? Ik zou heel graag een keertje meewilllen doen met mijn E pony, al gaat dat moeilijk omdat het een stukje verder op is, en ze of te ver drachtig is of nog een klein iri veulen lang haar heeft lopen. Dus... September en Oktober zijn mijn enige mogelijk heden om me te doen, en iedereen in te maken Duivel . Ze is trouwens voor 62% arabisch, 25% engelse volbloed en voor de rest onbekend... dus wie weet, is ze wel een echt renpaard. (beetje laat voor haar carriere op 18jarige leeftijd). Ze crosst trouwens erg graag en erg snel over een heerlijk stuk duin, waar ze zelfs haar 6 jarige, niet drachtige of zogende, dochter inhaalt .... Haha!

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:20

ik denk zelf dat de ponyrennen volgend jaar pas weer zijn, maar weet het niet, yvonne? weetjij het??

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 21:12

ja die zijn volgend jaar pas weer.
we weten ook nog niet wanneer en er komen heel wat regels bij.

Qazwsxedc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:14

Ik vind dat er wel genoeg regels waren, eigenlijk. Jammer dat het allemaal professioneler moet, en er zo weinig huis-tuin-en-keuken-pony's overblijven.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 16:56

nou vind ik niet er zijn nog te veel combinaties die maar een beetje rond hutsebutsen.
Dit doe je op een gewone wedstrijd ook niet.
verder komt er vooral in cat 3 waarschijnlijk een aparte klasse voor de goede pony's.
Ik vind gewoon dat toekomstige jockey's ook een kans moeten krijgen. Dit heb je ook in de dressuur sport de springsport en alles maar in de rensport is hiervoor helemaal niks!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 23:00

Er reden twee meisjes mee die ik ken. Staan ergens de uitslagen en/of foto's?
Het gaat om categorie 1
Kim Oudshoorn met Djinn (dartmoor van 1.16)
Categorie 2:
Tanika Brandenburg met Kastello (Dartmoor van 1.20)

en categorie 3 (tweede afdeling)
Hielke Elferink Met Faramir van Strijthagen (1.51)