Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
play_coy schreef:daaarom;) sowieso alles is veel relaxter! ja toch? hier ook wel, ipv. moeilijk doen voor een ritje in training op een dag, rijd ik r hier 8 of 9 aan een stuk door,
maarja.. ga maar iedere dag een eindje op weg vanuit scheveningen hihii..
en dan gaan we een trip doen met de hele fam langs de oostkust en het noorden van oz, ben erg benieuwd of ze zijn veranderd 
misschien ben jij veranderd
haha, t blijven je ouders, hadden we t toevallig eergister nog over
hahaha, ik zit weeer in NL! hoe ga je je visa verlengen dan??? classic_life schreef:ja dat komt het komt... :p
Heb het te druk met rijden en op het strand liggen en surfen![]()
Hey playcoy... race doen wie er sneller is? Jij op je kameel en ik op mn kangoroo:P
Versus
play_coy schreef:noop ken dr niet.. wie is dat dan??
ik ga morgen weer terug naar egypte
verder.. superveeel heimwee:( moest vandaag beginnen met school, dus op tijd weggegaan uit nl.. hebben ze gewijzigd en nu moet ik de 14e, en zusje 21e..en dasn van 14e tot 21e nog een ...rooster met 2 a 3 uurtjes per dg.. soort introweekje.. had ik dus 2 weken in nl kunnen blijven !
die heb ik vandaag dus weer gereden, maar ze is wel weer heel moeilijk net als toen dus..
, heb niet gereden..., van het weekend ook niet ben lekker naar formule 1 geweest
(gaat ook snel
)

er was ook een ander 2jarigje diewerd wel rond gereden maar niet op de manier zoals ik t wil. kan wel zeggen dat dit gedrag vooral bij het stalpersoneel zo is, eigenaren niet. Toch zijn de mensen waar ik mee moet samenwerken al een stuk rustiger en liever geworden tegen de paarden, ditis vooral gekomen omdt ik dat merrietje op de foto hierboven zonder zweep weer oke heb gekregen, dat weet zo ongeveer iedereen hier, omdat ze echt niet normaal rond ging, en daardoor nemen ze ook wat meer van me aan. Je hoeft geen ster rijder te zijn om bepaalde doelen te bereiken, het is meer de rust en respect voor het dier onder je.