emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

play_coy

Re: emigratie van amatrice's en verzorgsters duindigt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 04:38

daaarom;) sowieso alles is veel relaxter! ja toch? hier ook wel, ipv. moeilijk doen voor een ritje in training op een dag, rijd ik r hier 8 of 9 aan een stuk door,

kibbeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:24

play_coy schreef:
daaarom;) sowieso alles is veel relaxter! ja toch? hier ook wel, ipv. moeilijk doen voor een ritje in training op een dag, rijd ik r hier 8 of 9 aan een stuk door,

Daar hoef je niet voor naar egypte....kan ook gewoon bij Jan in Sevenum komen rijden Knipoog

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:16

haha inderdaad daar heb je gelijk in kib Knipoog maarja.. ga maar iedere dag een eindje op weg vanuit scheveningen hihii..
hoe is het met sem?? heb heel veel op m gestemd Tong uitsteken

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 12:56

nog en maandje en dan komen mn ouders over Haha! en dan gaan we een trip doen met de hele fam langs de oostkust en het noorden van oz, ben erg benieuwd of ze zijn veranderd Tong uitsteken
Moet verder wachten tot het visa afgelopen is in september voordat ik in doe koersen hier kan gaan rijden, maar ja geduld is een schone zaak Schijnheilig

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:12

je ouders zullen niet veranderd zijn kiwi Tong uitsteken misschien ben jij veranderd Knipoog haha, t blijven je ouders, hadden we t toevallig eergister nog over Tong uitsteken hahaha, ik zit weeer in NL! hoe ga je je visa verlengen dan???

flappp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:14

classic_life schreef:
ja dat komt het komt... :p
Heb het te druk met rijden en op het strand liggen en surfen Schijnheilig

Hey playcoy... race doen wie er sneller is? Jij op je kameel en ik op mn kangoroo:P

Afbeelding

Versus

Afbeelding

DAt is gaaf zeg, lijkt me wel gammeler. Bloos

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 05:33

de jockey club doet hier alles, sponsoord ect. betaald alles voor visa en dat soort gebeure... goed geregeld he Knipoog

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:50

zoooo dat wil ik oookk:D

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:29

Kent iemand: Weer Leniedebruin? Of heeft iemand info over haar ?

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:20

noop ken dr niet.. wie is dat dan??
ik ga morgen weer terug naar egypte Huilen

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 04:42

vraag het aan woogie die zit in de dravers, die kent dr misschien

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 11:51

play_coy schreef:
noop ken dr niet.. wie is dat dan??
ik ga morgen weer terug naar egypte Huilen

Veel plezier je hebt iig beter weer als hier Clown

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 06:24

pff.. ja t weer is vreselijk!!! veeeel te warm, kan er niet eens van slapen! hb dan toch liever een paar goeie regenbuien boven mn hoofd.. heeerlijk Haha! verder.. superveeel heimwee:( moest vandaag beginnen met school, dus op tijd weggegaan uit nl.. hebben ze gewijzigd en nu moet ik de 14e, en zusje 21e..en dasn van 14e tot 21e nog een ...rooster met 2 a 3 uurtjes per dg.. soort introweekje.. had ik dus 2 weken in nl kunnen blijven ! Boos!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:45

arm kind Tong uitsteken
Vervelend had je idd nog 2 weken in NL kunnen blijven BALEN. Boos!

Hoe is het met de paardjes daar? gaat alles lekker

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:31

Jaaa baalde echt zo erg!
ben gister weer gaan rijden, Dat ene merrietje van toen is weer terug Lachen die heb ik vandaag dus weer gereden, maar ze is wel weer heel moeilijk net als toen dus..
maar alles wel oke, veel rijden weer.. vandaag ook 6 in de hitte Tong uitsteken
en daar??

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:44

Nou vandaag is het warm 25gr en een zonnetje je kent het wel morgen weer regen en 17 gr Nederland he Clown , heb niet gereden..., van het weekend ook niet ben lekker naar formule 1 geweest Haha! (gaat ook snel Tong uitsteken )

Morgen ga ik weer naar jan Pling
Heb vrij van mijn werk dus kan ik lekker gaan rijden.

Koop je die merrie nou??
Zou wel leuk zijn,

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:42

nee ga niet kopen, teminste in eerste instantie niet.
toch te druk met school en dan moet ik dr ergens laten trainen als ik in nl zit, doe ik liever niet met zo'n apart merrietje, als het nou in nl was oke.. maar hier zijn mensen te grof en onrustig.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:36

Ja heb je helemaal gelijk in een eigen paard is super veel werk, en je bent nog jong dus mss over een paar jaar.
Stuur eens wat foto's van de merrie ben wel benieuwd naar haar.
Hoe is het weer bij jullie Haha!
Hier k*t veel regen.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:45

hier een fototje die ik gisteren heb gemaakt na t rijden, moet wel zeggen dat vandaag bijv ook, moet ik een baantje stappen,heeel moeizaam is gegaan, enorm heet, omdraaien en t liefst vol patrol naar huis, maar stap voor stap komt wel weer goed,
foto is wel oke, niet goedgenomen, jammergenoeg weinig fotos van vorig jaar, want zeziet er veel beter uit nu, maar nog niet naar mn zin Knipoog

Afbeelding

t weer is poedersuiker!! veeeel te warm Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:51

het is zo'n andere wereld daar he, ik zou graag een keertje komen kijken bij jou, maar ja de financiën ontbreken.

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 05:27

Ja het is zeker een andere wereld, daarom is het ook best een zware opgave om steeds te moeten omschakelen, qua dagelijks leven maar ook vooral met de paarden. In nl op duindigt, kan ik mezelf blijven, en ben ik gewoon bezig met het werk, zoals mesten, voeren, longeren, wandelen , rijden etc etc etc.. gewoon de verzorging van een paard. Hier daarintegen, ben ik alleen maar aan het rijden, ik hoef niet te zadelen ofzo, deze merrie hierboven is ook de enige waarvan ik zeg goh ik wil ff n stukkie met dr lopen, maar eigenlijk is het niet ''mijn taak'' of wel ik mag niet van datsoort dingen doen
omgang met paarden, moet ik soms ook echt even mn woede inslikken.. want ze zijn grover.. en ik zeg er vaak genoeg wat van, en schiet ook wel eens uit mn slof maarja.. ik ben het enige meisje,

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:28

dieren worden lang niet in alle landen op handen en voeten gedragen. Zo te horen zijn ze daar echt nog gebruiksvoorwerpen, maar ja hier zijn er immers ook zat mensen die rijden afstappen wassen en het hok in gooien. Vosje wat ik rij ook als ik die een ommetje meeneem kijktie z'n oogjes uit.

Moet je je bij neerleggen, je kan ze lang niet allemaal redden, helpen of knuffelen..

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 05:45

heb je ook wel gelijk in, moest zaterdag een 2 jarig merrietje rijden, net zadelmak, net een paar keer opgezeten, ze heeft met al die dingen geen stap verkeerd gedaan.. moet dr rond rijden in een bak, zonder voorpaard, en er liepen zon 6 arabieren veulens los, kanje het je voorstellen? dan denkt mevrouw ook van hee dit isniet eerlijk, iedereen mag spelen behalve ik, ik stond dus steeds geparkeerd tussen al die veulens in de hoek hihi, ben op een gegeven moment afgestapt en even 15min gewacht tot alle veulens waren gevangen Knipoog er was ook een ander 2jarigje diewerd wel rond gereden maar niet op de manier zoals ik t wil. kan wel zeggen dat dit gedrag vooral bij het stalpersoneel zo is, eigenaren niet. Toch zijn de mensen waar ik mee moet samenwerken al een stuk rustiger en liever geworden tegen de paarden, ditis vooral gekomen omdt ik dat merrietje op de foto hierboven zonder zweep weer oke heb gekregen, dat weet zo ongeveer iedereen hier, omdat ze echt niet normaal rond ging, en daardoor nemen ze ook wat meer van me aan. Je hoeft geen ster rijder te zijn om bepaalde doelen te bereiken, het is meer de rust en respect voor het dier onder je.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 08:43

maar je kan ze niks kwalijk nemen, het wordt ze nou eenmaal zo aangeleerd of juist niet en doen ze gewoon de anderen na. Maarja ze denken gewoon niet na over hoe een dier nadenkt en alles ervaart. Niet vreemd dat die merrie steeds met de veulens mee ging doodnormaal kuddegedrag...lijkt me wel moeilijk, als je zelf wel weet hoe het moet maar niemand anders ziet het in.

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:43

Wat een leuke merrie Play-coy, oej zo te lezen heb je het zwaar daar verschilt de wereld daar echt zo met hier.
Heb altijd wel gedacht dat wij in het westen anders met dieren omgaan.
Zal vaak wel even slikken zijn maar doe gewoon wat je denkt wat goed is,en de paarden die jij rijdt/verzorgt behandel je gewoon zoals jij gewent bent.