Vind zo als de paarden in de westerse wereld worden gebruikt helemaal niet zielig

@Loje: hoe kun je een paard nou als een ding zien?? t beweegt, adem, loopt, of je moet een rijke fantasie hebben of het is volslagen onmogelijk...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knolliepower schreef:@griebels: wat voor trucjes? volgens mij is de grote onzin en komen zulke dingen alleen maar in penny verhaaltjes voor![]()
SaintAissa schreef:
Ik zit toch ook niet te zeiken in dressuurtopics over hoe lang de sporen zijn![]()
SaintAissa schreef:knolliepower schreef:@griebels: wat voor trucjes? volgens mij is de grote onzin en komen zulke dingen alleen maar in penny verhaaltjes voor![]()
Denk je dat? Moet je misschien eens op een springstal achter de schermen gaan kijken ipv in de penny......
plagom schreef:Ik heb net de koers bekeken op nakoersen.nl
Erg spannend hoor! Dadji heeft het weer geweldig gedaan hoor! (Onze Sajida natuurlijk ook niet te vergeten) Vond het erg spannend!
Heerlijke races zijn dit! Spectaculair, en Spannend!![]()
Ben benieuwd wat zondag ons zal brengen, volgens mij draagt sajida dit keer ook wat minder gewicht mee. (Ik had Dhr. Giesbers zaterdag nog over horen praten over het gewicht wat Sajida mee moest nemen afgelopen zondag, en dat was geloof ik nog best wel wat). Maar dat kan ik ook verkeerd gehoord hebben.
SaintAissa schreef:knolliepower schreef:@griebels: wat voor trucjes? volgens mij is de grote onzin en komen zulke dingen alleen maar in penny verhaaltjes voor![]()
Denk je dat? Moet je misschien eens op een springstal achter de schermen gaan kijken ipv in de penny......
griebels schreef:Waar kan ik dat filmpje bekijken??
Ik zie alleen maar filmpjes van draverskoersen
plagom schreef:En hoe is het gegaan zondag?
Sajida stond 1e getipt, maar is vierde geworden. Had helaas een ongelukkige loting en moest vanaf de 7e startbox starten, wat niet in haar voordeel was.
Na goed, ik ga nu even de koers bekijken.
Groetjes
SaintAissa schreef:
Voor ons was het toppie: WFA Benedict 2e met slechts een halve lengte op Nord. Zijn beste resultaat tot nu toe!
Maarre.... startbox 7.... dat maakt op 2000m toch niet zo veel meer uit?![]()
Dadji startte op 1300 uit 8 en won nog....
griebels schreef:Op een recht stuk om te beginnen maakt het toch helemaal niet uit welke startbox je start? Je hebt genoeg ruimte om meteen tempo te maken en vooraan te komen. Als je vlak voor een bocht zit, kan ik je begrijpen maar in dit geval niet