Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WendyBZ schreef:Rolletjesbit is om vastpakken van het bit tegen te gaan. Maar aangezien ik ook wel wil starten wil ik ook gewoon rijden met een bit wat toegestaan is, dat is een rolletjesbit niet.
charmedxlove schreef:roi moet wel een strenger bitje met een zachter bit gaat hij *stout* doendan komen de hekken weer een stuk dichterbij dit was tot nu toe beste bit waarop hij goed reageerde en nie echt meer probeerde door het hek te gaan ..
Maar ik ga wel ff kijken voor ander bitje danwil dan wel een bitje waarop het hek bij mijn benen wegblijft
jullie nog suggesties voor bitjes.
nikilover schreef:charmedxlove schreef:roi moet wel een strenger bitje met een zachter bit gaat hij *stout* doendan komen de hekken weer een stuk dichterbij dit was tot nu toe beste bit waarop hij goed reageerde en nie echt meer probeerde door het hek te gaan ..
Maar ik ga wel ff kijken voor ander bitje danwil dan wel een bitje waarop het hek bij mijn benen wegblijft
jullie nog suggesties voor bitjes.
Hoe bedoel je door het hek heengaan? echt recht op het hek afrennen,, of tijdens het rijden over de hoefslag tegen het hek aanlopen?
En een strenger bit vind ik geen oplossing voor een 'stout' paard..
Mijn draver kon er in het begin ook wat van hoor, overal bakkabouters en alles met wedstrijden bijvoorbeeld was heel eng ( echt een dramadraver)
Ben er buiten ook afgevallen en precies onder hem beland..
En ik ben gewoon blijven oefenen en heb er doorheengereden..
Alles is meer dan goed gekomen op hetzelfde bit![]()
Ik zou zeggen een dubbelgebroken, maarja het is jouw paard en dus ook jouw keuze