Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chibi2 schreef:Gaaf, hoop dat je het gehaald hebt en snel je eerste race kunt rijden. Hoe is het trouwens bij je nieuwe baan/yard? Je bent daar nu toch ca. 2 maanden?
Talindos schreef:Wat super!
Dus nu hoor je bij de 10%?
echt heel mooi dat je je droom hebt nagestreefd.
Chibi2 schreef:Gaaf hoor! Leuk artikel ook
95 winners is wel veel hoor, maarja is dan natuurlijk ook niet voor niets dat maar 10% goed genoeg is om professioneel jockey te worden.
Ik zelf werk nu ongeveer 1,5 maand voor Sir Mark Prescott in Newmarket. Nog verre van (apprentice jockey), maar wel ontzettend leuk.
ThreeFingers schreef:Chibi2 schreef:Gaaf hoor! Leuk artikel ook
95 winners is wel veel hoor, maarja is dan natuurlijk ook niet voor niets dat maar 10% goed genoeg is om professioneel jockey te worden.
Ik zelf werk nu ongeveer 1,5 maand voor Sir Mark Prescott in Newmarket. Nog verre van (apprentice jockey), maar wel ontzettend leuk.
Heeeey wat leuk! Hoe ben je daar dan terecht gekomen?
liiza schreef:Ik zie dit topic voor het eerst heb het helemaal gelezen en dacht laat ik eens in haar profiel kijken, toen pas zag ik dat dit topic uit 2009 komt. Nu ben je al een heel eind op weg om jou droom werkelijkheid te laten worden. Ik vind het echt enorm heldhaftig dat je het gewoon gedaan hebt! Super tof! Heel veel succes met alles en ik hoop echt voor je dat je over een aantal jaar bij de 10% hoort! Ga zo door meid!![]()