wist niet dat dit zo dikwijls voorkwam, weeral bijgeleerd

verklaart misschien wel hun autisme( é Sofie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moika schreef:maar toen ik ze ging ophalen bleek haar paspoort er ook te liggen, heel bizar want dacht ook dat ze die vernietigden ofzo als paard niet koerste
moika schreef:![]()
gekoerst heeft ze nooit, het is een voormalig proefpaardje die van haar 2tot 3jaar in Merelbeke stond, waar ze dachten dat ze 6 was![]()
maar toen ik ze ging ophalen bleek haar paspoort er ook te liggen, heel bizar want dacht ook dat ze die vernietigden ofzo als paard niet koerste
maar m'n mutatiedocument kreeg ik dus eerst niet omdat ik geen lid was van de draffederatie, 3 maand van kastje naar muur gestuurd, en dan brief van ministerie gekregen dat federatie verplicht was mij document af te leveren, heeft me toch nog 80€ gekost...
nuja, maakt mij allemaal niets uit, het is mijn allerliefste schattemieke met een gouden karakter(ondanks alles wat ze al meegemaakt heeft)
Daantjee12 schreef:ik ben wel benieuwd wie er allemaal hier (die een draver hebben) naar HE gaan? ik ben er zaterdags!
moika schreef:Nina: wat is het verschil tussen paspoort en papieren? (in 't Vlaams is da hetzelfde, in holland blijkbaar niet???)