Je hebt bedrijven die je foto's weer terug kunnen vinden, maar ik weet niet hoe veel dat kost.
xSlvna
Geplaatst: 04-05-13 23:44
Hmm, even doorbijten, het wordt thuis toch al niet meer besproken (gelukkig), inderdaad van mijn camera.
Mijn dek lag in mijn zadelkastje (pas verhuisd) onder nog 2 dekjes, mijn poetskist, springzadel dat erop gedumpt lag... Toen ik aan het bruine (ben af en toe blond...) ijzer voelde voor ik het dek er in legde voelde het gewoon koud, niet nat (laat beide nu heel toevallig precies het zelfde voelen...) en heb ik dus mijn dek erop gegooid. Flesje HG spul erover gegooid, geschrobd, nu is het dek in de wasmachine, hopen dat die wat schoner is zometeen
Dabo, wat wil je nog meer? Een goed lopend paard en wat winstpunten?
Oeii, ja ook al zou de roest wel droog zijn, beter dan ff een zeiltje ofzo erop leggen Zonde! Ik hoop dat het er uit gaat. Starttijden zijn veranderd, moet nu 14.12 en 14.40 dus ik ga zo lekker al naar stal.
xSlvna
Geplaatst: 05-05-13 16:36
Het is ondertussen 2 uur na je tweede proef, en en en?
Roest is er gelukkig uitgegaan met HG,
Edit: Nu nog zorgen dat pony en ik wat rechter worden, beide zijn rechtsom vele malen 'beter' en we hebben elkaar in de afgelopen 4 jaar alleen maar aangesterkt daarin, linksom is zowat onmogelijk geworden (buiging blijft constant rechtsom) wat vreselijk frustrerend is, wat lijd tot getrek en getik waardoor ik een steigerende, bokkende, doordrammende pony onder me heb die vandaag drie keer tegen de bakrand aan vloog... Binnenkort laten kraken en masseren, erna een tijd laten rijden door iemand die zelf niet zo scheef is, want ja, rechtsom op rechtsom is ook zowat onbegonnen werk... Grr.
jaaa hier ben ik eindelijk. Was bekaf toen ik thuis kwam, en mijn lieve mannetje had al heerlijk het eten klaar hihi. Bella had er vreselijk veel zin in, de heenweg waren ze superbraaf, door het natuurgebied, en een klein stukje langs de weg. Daar aangekomen ging het losrijden super, ze liep als een trein. Ik was mijn zweep vergeten maar die had ik dan ook niet nodig haha. De eerste proef begon goed! Heb absoluut goede stukken gereden, zelfs een 7 voor aanspringen, wijken, en er ging nog meer goed! Maar met de galop... ging ze toch wel wat in tempo omhoog Linkergalop viel dan NOG wel mee, maar rechts... hahaha ik moest er wel om lachen. Kon haar gewoon amper houden!? Vaaaag hihi. 2e proef eigenlijk hetzelfde, alleen begon dat geren al eerder, zo halverwege de proef. Maar.. TOCH lekker 1 winstpuntje erbij!! woeiii, ben dus nu L2 + 3!! Helemaal heppie met dat ene puntje hihi. Punten aantal was maar 182, dus het is maar een klein winstpuntje, maar.. een punt is een punt! jatoch niet dan? In de 2e proef had ik toch nog 172 punten, Ik ben dus heel tevreden!
Wat fijn dat die roest eruit is joh! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht eigenlijk!
hallo, hier weer eens een update, afgelopen week voor het eerst weer eens gereden, was al een weekje of 2 begonnen met longeren om conditie op te bouwen en toch ook te kijken hoe de wond en der been zich zouden houden, maar het gaat dus allemaal weer helemaal goed! ze loopt ondertussen sinds een week overdag ook weer op de wei, heerlijk om weer wat te kunnen doen met der!
Dat is zeker goed nieuws! Bij ons staan de paarden helaas nog niet op de wei Maar hopelijk aankomende week wel. Nouja, Bella haalt ongetwijfeld de schade wel in hahaha.
@Germatje: thnx Volgend weekend gaan we weer onze kunstjes opvoeren, zowel zondag als maandag. Pinkstertoernooi Heb er zin in! En dan nog 2 weken, en dan ga ik al verhuizen.. menn de tijd gaat nu wel heel snel!
WendyBZ
Geplaatst: 13-05-13 10:40
Binnenkort gaan we weer wat meer dressuren, dan hebben we een goede bak en kunnen we beter aan de slag. Afgelopen tijd vooral hier mee bezig gehouden: [TEN-ITP] TREC Tammy's debuut in de T4!
ff de laptop op z'n kant gezet hhi. Ziet er inderdaad lekker ontspannen uit. Tipje, probeer je contact wat constanter te houden, zodat je paard minder ruis in de mond voelt
Nou, ik had vandaag weer wedstrijd, en mensen, jullie kunnen het geloven of niet, maar ik ben gewoon 2x 1e geworden met 2 dikke winstpunten! Was gewoon de BESTE van allemaal, en dat in de L2!!! Ben er NOG hyper van. Echt waar. APEtrots op m'n grietje Bella ging top, maar hebben ook hoop foutjes,/minder goede dingen, maar echt zo goed gemaakt met overgangen, en andere dingen. echt TOP dus!
lovelanga
Geplaatst: 19-05-13 22:59
Wauw wat gaaf! mag je trots op zijn
Cl_Fr
Geplaatst: 19-05-13 23:20
Bedankt (:
Rijden blijft leuk, vanmiddag paarden gehuurd en 3uur het bos in, Zat op een fjord, Weleven wat anders als een draver hihi.
Wauw goed gedaan! Congrats
Laatst bijgewerkt door Cl_Fr op 19-05-13 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ben nog steeds hyper hoor.. Zo zwaar we in het begin hadden in de L2.. zo goed gaan we NU! Krijg helemaal zin in de M! hihi Maar na de verhuizing kunnen we voorlopig niet starten, dus ik geniet maar ff lekker lang na van onze successen haha