ik doe niet echt aan koninginnedag.. Saai he?We moeten om 16.40 Dabo! En we gaan er onder de man naartoe (25 min stappen) dus wil rond 15.30 weg.
Flash moet ik altijd wel minimaal een half uur losrijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik doe niet echt aan koninginnedag.. Saai he?

(hij was een beetje loperig in het begin) Waar we punten hadden laten liggen weet ik niet want er stond vrij weinig commentaar bij, behalve dat er meer lengtebuiging moest bij de gebroken lijn en meer controle in galop. Bijna voor alles een 5, alleen middenstap een 7. En veel 4-en omdat hij niet nageeflijk was, waar ik het overigens niet mee eens ben maargoed. Ik zie wel een nageeflijk paard, waarschijnlijk bedoelden ze dat hij niet met zn kin op zn borst liep, en dat klopt
maar dat wil ik ook niet. 

Want die beentjes vliegen in de lucht en hij gaat geen spatje harder. Bodem dekken zoals dat heet."

Top. Alleen duurt dan de prijsuitrijking nog dik een half uur, en daar moeten we op wachten voordat we met de paarden (lopend) naar huis gaan. Gelukkig heb ik een vriendinnetje mee, die wil Bella vast wel rondstappen