Gefeliciteerd met Sirius!
Het is hier beregezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Broadway is aardig puberig, lochies hij kan niet spelen met maatjes (nog niet dan) Eerst een maandelijkse kennis making omdat het paard waar hij bij komt nog al "gevaarlijk" kan zijn tegen andere paarden. Maar ondanks alles zijn we toch weer gaan dressuuren, die achterhand is toch te belangrijk om er bij te hebben om ook gewoon lekker in het bos te galoperen. Alleen in de kleine longeercirkel vind hij het nog moeilijk om zijn aandacht bij mij te houden, maar dat word oefenen en oefenen!
Waarschijnlijk is hij opgegeven als 'verkocht zonder papieren' en je hebt die papieren nodig om je te registreren als eigenaar en hem te registreren als koerspaard. Dat je het originele paspoort hebt, is ook logisch. het paspoort hoort bij het paard en gaat mee als het verkocht wordt. 
Peetje schreef:Sirius Bes heeft inderdaad een leuke koerscarriere gehad op de langebaan en is daarna nog op de kortebaan actief geweest. Hij is daar ook wel vaker dan 2 keer gestart, hoor. Maar dat kan je niet zo eenvoudig terug zoeken. Leuk dat hij nu bij jou woont, Esmee...
Hij is overigens bij de HVT (de Duitse drafsportorganisatie) opgegeven als overleden. Je kunt dus niet meer met hem koersen.
. Ik wil Torpedo graag verzekeren, maar ben er nog niet helemaal achter of hij nou als "overleden" staat opgeschreven of niet.. Ik zie mezelf al aankomen bij de verzekermaatschappij dat ik een "overleden" paard wil verzekeren.