Evita is idd weg.

Valerie heeft altijd een snotneus na het rijden.

Morgen wordt ze officieel van mij!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sempre schreef:Evita en Beau zijn echt familie, ik weet het gewoon nog steeds zeker.Ze lijken echt op elkaar.
Evita is idd weg.Nu een week ofzo.
Valerie heeft altijd een snotneus na het rijden.Ze maakt ook heel wat geluid als ze aan het werk moet.
Maar verder heeft ze er nooit last van, volgens mij (ken dr nog niet zo heel goed he
).
Morgen wordt ze officieel van mij!!
Paljassofie schreef:kr0elkip schreef:ik heb er wel opgelet.. haha :p vooral in de herfst is t giga...
ok.. heb je geen papieren van hem???
uit zweden... als je zijn naam weet misschien eens keer googlen
kan je hoop over vinden over dravers uit het buiteland...
jaa dat is natuurlijk het belangrijkste!!!
nee hoor, weet helemaal nietsheb hem van bij een particulier vandaan die hem ook zelf een naam gegeven had... maar die vond ik niet zo mooi en hij luisterde er toch niet naar, dus vandaar dat hij omgedoopt is.
Sempre heeft al eens wat rondgesnuffeld in de familieleden van haar Evita ( is ook een Zweed en lijkt best wel hard op Beau, vandaar) maar ik kan echt zijn code niet lezen.
Papieren zitten er inderdaad niet bij. In Zweden worden (volgens wat ik gehoord heb) de papieren gewoon vernietigd, de paarden als dood opgegeven en dan naar het buitenland vervoerd (voor slacht/handel ofzo?).
De enige papieren die hij dus heeft is zijn paspoort dat ik helemaal zelf aangevraagd heb...
renate85 schreef:Heb "nog" een draver..
Zie onderschrift
PonyDakota schreef:Wat een mooie draver, Kr0elkip!