Ze lijkt inderdaad op Tammy, maar zie nog steeds wel overeenkomsten met Bietje ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Draver is de overkoepelende naam, zeg maarEen Franse Draver is dus ook gewoon een normale Draver
Alleen kan je de Draver grofweg in twee types onderverdelen, de Franse (vaak groter, vaak beter geschikt voor langere afstanden) en de Amerikaanse (kleiner, beter geschikt voor sprintkoersen). Het Franse stamboek is wel als een van de weinige Draversstamboeken een gesloten stamboek. Ze laten alleen af en toe een Amerikaanse hengst toe om wat vers bloed erin te krijgen, maar verder wordt er niets toegelaten. Het Nederlandse stamboek bestaat uit Franse en Amerikaanse types, vaak ook gemixed.
Ess_Ramona schreef:Ik ben jaloers op je omgeving!
Jij kan volgens mij zo t strand op ofniet?
En rijden ziet er al netjes uit, je rijd vriendelijk!
Ik ging pas naar de manege, Libby`s bijrijdster wilde graag haar bijrijdpaardje showen, dus vandaar. Toen was ze Libby aan het uitstappen en toen stond er een man te kijken aan de rand van de bak. Wat doet Libby?: Stilstaan en de man kusjes geven

Zij lijkt totaal niet op Melissa zeg. Die is ook nog eens absoluut niet knuffelig..
Ess_Ramona schreef:Aaaaawwh wat lief!
Calli is crimineel eerste klas.
Libby is pas in de loop v/d tijd dat ik haar heb zoooo ontzettend knuffelig geworden. Eerst was ze vaak een beetje knorrig
nu alleen nog maar als t regent