Zijn er al meer foto;'s van de paardenrennen 6 sept? Want heb alleen de foto;s van www.MBfoto's.nl
?
MrTut
Geplaatst: 12-09-09 14:34
Justa-live ik wil niet onaardig doen, maar kijk je wel op de site, ook bij deze van bokt staan adressen waar foto,s te zien zijn. kijk ook op renbaanduindigt,daar ong 70 stuks gr hans
Kim,wij moeten om 12 uur daar zijn,van jou naar duindigt ong 1 uurtje,dus ong 11 uur zijn we bij jou op de stal, mocht het anders zijn ,yvon belt dan nog wel, is nu naar horse event in deurne, en ik ben de prijsjes aan het klaarzetten voor morgen. Justa, als je renbaanduindigt aanklikt staan er links foto,tjes, ook met de dat. 6 sept. gr hans PS WIJ ZIJN AFHANGKELIJK VAN DUINDIGT WAT BETREFD DE START TIJDEN, KUNNEN IETS EERDER OF LATER ZIJN. TOT MORGEN
Oeps krijg net te horen,als je met hoofdletters typt dat je dan kwaad of zo bent, nee hoor ik helemaal niet, ik doe het alleen dat het dan opvalt gr hans
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 12-09-09 15:38
Moet je voortaan maar even tussen [b][ /b] zetten!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-09 15:40
Inderdaad de tijden zijn de starttijden niet de tijd dat je in de paddock moet zijn.
in categorie 4 zijn inderdaad 3 mensen met delzelfde punten. er zal dus nog een wedstrijd moeten komen voor cat 4 en dan weten we wie de winnaar is. Alle uitslagen staan op de site.