Hij is nu 10 en we zijn nu net een paar maanden aan het gewoon rijden daar voor liep die nog gewoon in de koersen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paljassofie schreef:mijn dravertje heeft ook autistische trekjesals er iets anders is in een omgeving die al wat kent, dan gaat die volledig uit zn dak soms...
op buitenritten zijn nieuwe stukken ook nooit eng, maar een stuk dat er ietsje anders uit ziet dan de vorige keer, dat is echt problematisch
ponyzotje schreef:Ow suus spannend inderdaad!! Ah, heb nu door dat dat die roan is van dat filmpje die zo knoerthard gaatprachtig paardje!!
Update je af en toe in dit topic over de vorderingen?
Wat heb je nu gedaan vóór je gaat hangen?
Ik heb gisteren eerste draaien in draf gemaakt, vind ze nog erg moeilijk, ze gaat steeds in galop, maar ze luistert wel, aan losse teugel, dus dat valt me erg goed mee. Ik rijd voorlopig bitloos in vanwege een oud trauma op het bit, en zolang het goed gaat hoeft dat niet. Ik zou wel graag "ver" komen dressuurmatig, valt nog te bezien of en hoe dat lukt zonder bit, maar we gaan het iig proberen
![]()
Anders haal ik gewoon een dubbelgebroken kneveltrensje en gaan we daarmee aan de slag, maar zolang het goed gaat niet.
kr0elkip schreef:ik heb er wel opgelet.. haha :p vooral in de herfst is t giga...
ok.. heb je geen papieren van hem???
uit zweden... als je zijn naam weet misschien eens keer googlen
kan je hoop over vinden over dravers uit het buiteland...
jaa dat is natuurlijk het belangrijkste!!!