Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petpa schreef:Op deze foto oogt Madness idd als een my Little Pony, zo mooi om te zien!
Totdat ik Madness op bokt ontmoette had ik niets met dravers, door Madness en alle achtergrond informatie is dat veranderd.
Woensdag was ik in Emmeloord afwezig, maar dankzij een bokker die daar aanwezig was heb ik op afstand mee mogen genieten! Ik hoop Madness snel een keer live te zien koersen.
Janoek, mag ik jou een vraag stellen?
Ik zie op de foto dat Madness "wat wits" om zijn voorbenen draagt, wat is dat?
Morganlefay schreef:Wauw Madness is er wel een van de categorie ik ben een vechter, opgewonden standje,jeutje.
Ibbel schreef:Ook waar.Tenzij een paard zo'n hoge winsom bij elkaar loopt dat er (bijna) geen wedstrijden meer zijn. Dan is het meestal ook einde carriereZeker bij hengsten, die gaan met een paar ton winsom rustig op 7 of 8 jaar de dekdienst in. Is interessanter dan zo'n paard voor een paar wedstrijden waar hij dan nog mag starten in training te houden.
thequeensmum schreef:Er zijn uiteraard ook legio paarden die in zo’n zware klasse moeten starten dat ze er niet meer aan te pas komen. Dan stopt het ook natuurlijk.
Koersen is leuk, maar als er niets binnenkomt aan prijzengeld wordt het wel een heel dure hobby
janouk schreef:[ Video ]
Yessss knappe Madness van kop af gewonnen en top gereden door Yanick Mollema. Madness is helemaal niet moe. Meteen eten......bijna net een Haflinger.
En een bokt meeting met fans van Madness. Dus veel knuffels voor Madness
[ [url=m/Jp7LuJ.jpg]Afbeelding[/url] ]