Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Vandaag les met Calli gehad, hij moet echt meer lengte gaan krijgen en zn achterbenen aan t werk zetten(lastig punt, nooit aangeleerd). Maar hij deed t wel! Nu heeft ie morgen denk ik wel spierpijn, maar ach, dagje lekker wandelen of niksen is ook lekker!
Ik wil geen ander ras dan een draver meer, vind het heerlijke paarden om mee te"werken"!
2 ofzo) merries staan die nog wel te hengstig willen zijn. Ook heb ik een draver gereden die om de 2 weken hengstig werd ook de winter door. De rest van onze merries zijn gewoon rustig en merken we niks van.
maar weet iemand toevallig iemand die op zoek is naar een leuke Lusitano ? Ik dacht, vraag het hier maar eens je weet maar nooit!
Dat doet ze dan ook gewoon. Moet er alleen geen hoefsmid bij hebben dan, want dan gaat ze zo'n beetje op schoot zitten

die staat dus zodra het regent erin
denk je stoere buitenpaarden te kweken nadat je van iedereen hoort ' mijn paard gaat nooit naar binnen met de regen' njah niet dus :p
best handig
Ze ziet er goed uit!