Mijne snapte eerst echt niet het deel van benen overkruisen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liesje89 schreef:Edit; wat een lekkere deken trouwens op je filmpje! Van welk merk is die?
melkeasy schreef:Tijd voor nwe (rij)foto's dan?@ Dabo, Haha ja je ziet duidelijk verschil hoor, houding en bespiering!Leuk dat je die foto's zo nog terug kan kijken, hoeveel verschil er komt na zoveel tijd trainen. Gaaf dat je dr zelf uit Frankrijk gehaald hebt haha dus echt een raszuivere draver. Ja klopt die van mij geeft geen aftekeningen, foto's zijn ook al wat ouder toen had ik heb net, hij was wat mager toen ik em kreeg en geen bespiering, hij heeft nu meer bespiering gekregen en wat dikker haha.
Citaat:Wijken aan de hand kan ik ook wel eens proberen, Bella wijkt prima voor druk als ze OM moet dus dit moet dan toch ook wel lukken..?
Frummels schreef:Avalon_ schreef:Yesss, je zou hier zo Nevele kunnen beschrijven! Die kijkt ook werkelijk nergens van op of om... of nouja... een enge grote zwerfkei wil dan nog wel eens problemen opleveren..
Ja of die eeuwige grassprieten he, als die bewegen nou hou je dan maar goed vast! Eten hoort niet te bewegen, en als het beweegt kun je je maar beter uit de voeten maken
(nou houdt flash niet van rennen als het niet hoeft, dus meestal schiet hij twee meter de lucht in om tien centimeter naar links weer te landen en heel cool om zich heen te kijken:' wat? ik deed niks? er was niks toch? zag jij wat? nee ik ook niet![]()
)
milja78 schreef:hier nog opnieuw in het verband voor de komende 10 dagen...
duur rondje "draaimolen" is het aan het worden zo...
de komende 2 weken zit ik er dus nog niet op helaas, maar het belangrijkste is dat de wond er goed uitzag!