Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustaLive schreef:Wat denk je ?![]()
Metro pool.
En TOCH wil ik even mededelen dat ik het not fair vond![]()
Het was harstikke leuk! En het scheelde me niks dat ik niet heb gewonnen, daar kwam ik ook helemaal niet voor.
Maar ik vind wel zo. Elk paard daar is recreatie. En het is gewoon not fair als je daar een renpaard tussen zet.
Oké pony, ja nou goed.
Zo geef je andere eigenlijk geen kans..
JustaLive schreef:Metro pool is een snelle pony. Wint veel koersen, ( staat toch op de site?! ) En já dan is het on eerlijk. Metro is een volbloed. En die gaan nou eenmaal veel harder als recreatie paardjes. Dus née . Ik vind het niet eerlijk
JustaLive schreef:Metro pool is een snelle pony. Wint veel koersen, ( staat toch op de site?! ) En já dan is het on eerlijk. Metro is een volbloed. En die gaan nou eenmaal veel harder als recreatie paardjes. Dus née . Ik vind het niet eerlijk
Naomi_unique schreef:Was er een pony met zuurstof gebrek?Dan denk ik gelijk van is het wel slim om mee te doen voor mij
Terwijl mijn pony heeft gelukkig wel een goede conditie, maar van zoiets ga je wel twijfelen!
Bonte schreef:Je geeft je op voor een ren. Je weet zelf of je pony daar wel of niet geschikt voor is en of je goed getraid hebt. Is die het niet, dan moet je niet inschrijven of genieten van dat j mee kan doen.
Ik ga me ook niet inschrijven voor een hardloop wedstrijd en dan zeggen, dat als de getrainde deelnemer wint, dat het niet eerlijk is. Dan moet ik me niet inschrijven.
Ik vind het echt vreemd dat ze zo aangevallen wordt, omdat ze mee doet. En zoals je hier boven al hebt kunnn lezen. Ze heeft pas 2x gewonnen.....