! Nu snap ik het allemaal wat beter
.xx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Nu snap ik het allemaal wat beter
.
.. Ik weeg nu (ben 15 jaar en bijna uitgegroeid) 44 kilo, en er komen vast nog wel een paar kilos bij, maar als ik amatrice wordt is het toch een harstikke groot nadeel, al dat lood?? Kijk beroeps is natuurlijk mn droom, maar lijkt me lastig aangezien er zoveel amatrices zijn en zo weinig beroeps, ik bedoel dan zou je het wel niet makkelijk worden, toch? 

) bedankt voor alle info
! Ja, dan is het misschien niet zon gek idee om een opleiding te volgen in Engeland
. Dan wil ik er inderdaad wel eerst zeker van zijn dat dat echt is wat ik wil
. Die site doet het bij mij ook niet .. Maar als ik naar Engeland zou gaan, daar heb je toch veel lichtere mensen ?? En ik vroeg me af hoe dat in Duitsland zit, daar zijn toch ook veel rennen ??
. Heeft iemand van jullie een eigen renpaard?

! Jammer van de blessure, en veel succes zaterdag ! Mooi paard, trouwens
.
! 

koerser schreef:zeg ik rij op het klein spel,ma bij het groot spel kan toch ok iemand van 19 jaar tegen iemand van 26 jaar toch ik rij op mijn klein,lief,mooi,schattig ponytje beauty ok ik snap u ook wel hoor ma anders kunnen aleen goede jockeys koersen gaan want bij het groot spel rijden aleen maar goede jockeys ik ben 11 jaar xxxxxxxx cherrida
het goede voorbeeld..