Wat leuk dat Madness daar zo graag is en laat merken.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 16-08-23 15:03
Emmeloord klinkt goed, entreeprijs voor die baan van 5 euro is ook heel schappelijk.
Weet iemand toevallig hoe het zit daar met horeca en toiletgelegenheid? Als ik daar wat vroeger ben, voor aanvang van de eerste koers, kan ik daar dan een broodje of bakje friet/patat en wat drinken kopen en indien nodig naar het toilet?
Elke grasbaan heeft dat soort faciliteiten geregeld Kan ook niet anders met honderden bezoekers. Emmeloord heeft dat zelfs nog makkelijker, die hebben tribunes (deels overdekt), toiletten en eten en drinken is er altijd te koop
Koper
Geplaatst: 16-08-23 15:20
Je kunt er inderdaad wat te eten krijgen. Volgens mij alleen contant afrekenen?
Voor de liefhebbers heb ik de website van Madness (Chalet Parket Sport) weer bijgewerkt. Je vind hier de video's van alle koersen van onze Madness in 2023 https://www.chaletparketsport.nl/?page_id=6804
Zijn er bokkers die vandaag naar Emmeloord gaan en het leuk vinden om samen te gaan?
Koper
Geplaatst: 23-08-23 10:05
Bambi1995 schreef:
Zijn er bokkers die vandaag naar Emmeloord gaan en het leuk vinden om samen te gaan?
Ja, ik. Ik stuur je PB
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 23-08-23 14:05
Ik zal daar ook zijn, trek mij maar aan mijn mouw als je me ziet lopen en je wilt een praatje maken. Ik draag een zwarte bodywarmer met Bokt-logo op de rug, kan niet missen.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 23-08-23 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt