Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ja inderdaad ook wel slecht moment die foto's maar Diamond is een Rechts gebogen paard en smijt me altijd daardoor op de linkerkant. Loopt over het schouder weg en is voorwaarts. Niet altijd makkelijk zitten dan. Zeker niet als hij daardoor vreemde passen gaat maken of in de typische draversmode gaat. Door bepaalde oefeningen gaat het nu steeds beter. En krijgt hij steeds meer balans. Door hem of links of op rechts te zetten als het moet komt hij steeds beter in het spoor. En ik beter in het midden. Door hem de mogelijkheden aan te reiken tijdens het rijden komt hij zelf steeds meer met de juiste oplossing nml vwnw en losser over de rug en een beter onder tredend achterbeen. Het rijden is zoals ik zei een genot.Citaat:Je houding is op de eerste foto echt beroerd, hihi
Cl_Fr schreef:@liane_shet, veel longeerwerk en ook met hulpteugel, elastiek of zo iets.
@melkeasy, mooizo! ik wil heel graag buitenrijden maar de eigenaresse zegt dat ze er van door gaat in het bos, geloof er helemaal niks van, want dat doet ze bij mij in de bak ook niet.
liana_shet schreef:maar ik had bij een vroeger paard, als je er een elastiek aan doet hij gewoon achteruit liep