klopt is ook zo nou iedereen moet minimaal een uur vantevoren aanwezig zijn. eerste ren is iets over half 2. Dus daarvan moet iedereen ongeveer kwart over 12 aanwezig zijn. 2e ren is om 3 ur ongeveer. Dus daarvan moet iedereen 2 uur aanwezig zijn.
haha, ja mijne is 100% PONY! coowl ik heb er super veel zin in, maar Yvonne ik had nog een vraagje, ik zet de trailer neer bij willem, maar hoelaat moet ik op het polo terrein zijn? ( dit geld voor Kayleigh en Kilimanjaro, en voor Oakridge en ik )
x
rambokomiek
Geplaatst: 02-09-09 21:06
HELP!!! Ik kom niet meer op de site, volgens mij ligt everyoneweb eruit. Kan er info hier gegeven worden? Hoelaat aanwezig voor de paardenrace? en hoelaat is de start?
gewoon rustig blijven, het is opzich best druk, maar alles wijst vanzelf! Ik was er al wel een keer geweest, maar alles is gewoon aangegeven en op poloterrein zie je tribune + baan (is ernaast). gewoon niet te druk maken om alles.
Zo te zien krijgen jullie er zondag ook nog goed weer bij! Volgende week alweer ponyrennen zie ik? Leuk zeg! Dat hebben jullie wel heel vaak de laatste tijd. Ik ben bang dat ik dan niet kan komen kijken. Jammer, er is een druk programma de 13de zie ik. Veel rennen, met goede paarden. Nou ja, iig ben ik zondag wel van de partij (langs de kant wel te verstaan ) Veel succes voor iedereen die meedoet
Bonte
Geplaatst: 04-09-09 22:42
kekavo schreef:
Nou ja, iig ben ik zondag wel van de partij (langs de kant wel te verstaan ) Veel succes voor iedereen die meedoet
Gezellig. Kom je me even gedag zeggen? Weet niet meer of ik je ga herkennen.
Kyrkelover : Wat ontsettend jammer is, Ik kan maar 1 x meedoen, Olivier valt niet meer onder de pony's Hopenlijk dat jullie ooit nog een keer een paarden / 18 + ren houden! Petje af voor jullie organisatie! Super!
Even voor iedereen die normaal in categorie 3 of 4 deelneemt. ZOndag 13 september is de laatste mogelijkheid om mee te doen voor dit jar!!!! Dus wil je nog mee doen schrijf je dan nu in!! Dit is ook de laatste wedstrijd voor het kampioenschap!! Toch zal op deze dag nog niet de prijs uitgereikt worden!!