Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TabeR schreef:denk inderdaad achternichtjes..
wat grappig dat je dat zo na kan zoeken maar de papa van jou paardje is echt heel goed super bowl denk dat veel mensen die naam wel kennen!
Giantcat is overgens ook heel goed paard geweest!
ga in je profiel kijken love_timeOut
TabeR schreef:speedy crown herken ik inderdaad uit de stamboom van mijn paardje speedy Cat dus dan zijn ze van vader en moeders kant familie..
ik heb zelf al goed bloed voor een veulentje sorry
ze wordt trouwens ook gedekt, en die veulentjes gaan weer in koersen lopen.. dus straks heeft speedy nakomelingen op de drafbaan lopen erg leuk om dan ook te kijken hoe dat gaat
TabeR schreef:vind die tweede erg leuk
koerst je vader er ook mee?
Janne92 schreef:Ik heb er ook eenhys bijna 4 en ik heb m 2maanden hys heel lief alleen hy schudt veel met zijn hoofd me instructeur zegt dat veel dravers dat doen hebben jullie dravers dat ook?
Janne92 schreef:Hoihoi! Gefeliciteerd met je dravertje! Toen mijne nog zo jong was, schudde zij ook met haar hoofd. Maar af en toe hoor, niet constant. Nu doet ze het helemaal niet meer (bijna 2jaar later), dus ik denk inderdaad zoals promptertje zei dat hij het doet omdat hij het misschien niet snapt. Ik denk dat dat bij mij het geval is, want nu gaat het prima!Ik heb er ook eenhys bijna 4 en ik heb m 2maanden hys heel lief alleen hy schudt veel met zijn hoofd me instructeur zegt dat veel dravers dat doen hebben jullie dravers dat ook?
tjitseee schreef:Rinske, Tjitse en Speedy zijn ook ergens ver weg familie van elkaar, want Super Bowl komt ook ergens in Tjitses afstammeling voordus is Tjitse ook weer familie van het paard van Attack
Love_TimeOut schreef:TabeR schreef:vind die tweede erg leuk
koerst je vader er ook mee?
Ja das Sophietje, is idd erg leuk, klein merrietje met zo'n mooie dikke hengsten nek (veel mensen denken altijd dat ze hengst is
)
De eerste merrie niet die is nu geloof ik te oud (mogen maar tot een bepaalde leeftijd koersen), daar rij ik soms mee in het bos.. Die andere 2 moeten altijd nog kwalificeren en de jongste moet nog beleerd worden!
TabeR schreef:Dankjewel risky, naam klinkt inderdaad wel stoer maar het mooie van de officieele namen van dravers is dat je ze vaak helemaal op kan zoeken op internet staat direct een heel scherm vol informatie over alleen al jou draver echt geweldig
Wat leuk inge dat tjitse en speedy familie zijnheb ik toch nog beetje wat ik wou ( zou tjitse eerst kopen, ben toevallig achtergekomen dat inge paard had gekocht voor de rest die opmerking niet snapt)
wyoming, op welke stal werk jij dan??
Attack schreef:
@ Allegandra wat ziet ze er vreselijk lief uit!