wie heeft hier allemaal en draver ??????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurr_

Re: wie heeft hier allemaal en draver ??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:53

Mijn vader heeft 4 dravers, foto's staan onderin me profiel! Lachen

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:53

denk inderdaad achternichtjes.. Haha!
wat grappig dat je dat zo na kan zoeken maar de papa van jou paardje is echt heel goed super bowl denk dat veel mensen die naam wel kennen!

Giantcat is overgens ook heel goed paard geweest!
ga in je profiel kijken love_timeOut

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:55

vind die tweede erg leuk Haha!
koerst je vader er ook mee?

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:06

Super Bowl is de opa aan moeders kant, haar vader is Smokin Yankee en daar de vader van is Speedy Crown. Begreep van de dierenarts die haar gekeurd heeft dat ze idd een goed papier heeft. Ze heeft door ziekte niet zo lang gekoerst. Maar als iemand graag een veulen wil uit deze merrie hoor ik het wel Tong uitsteken!

TabeR schreef:
denk inderdaad achternichtjes.. Haha!
wat grappig dat je dat zo na kan zoeken maar de papa van jou paardje is echt heel goed super bowl denk dat veel mensen die naam wel kennen!

Giantcat is overgens ook heel goed paard geweest!
ga in je profiel kijken love_timeOut

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:08

speedy crown herken ik inderdaad uit de stamboom van mijn paardje speedy Cat dus dan zijn ze van moeders kant familie..

ik heb zelf al goed bloed voor een veulentje sorry Schijnheilig
ze wordt trouwens ook gedekt, en die veulentjes gaan weer in koersen lopen.. dus straks heeft speedy nakomelingen op de drafbaan lopen erg leuk om dan ook te kijken hoe dat gaat Haha!
Laatst bijgewerkt door Rinskee op 12-01-07 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:13

TabeR schreef:
speedy crown herken ik inderdaad uit de stamboom van mijn paardje speedy Cat dus dan zijn ze van vader en moeders kant familie..

ik heb zelf al goed bloed voor een veulentje sorry Schijnheilig
ze wordt trouwens ook gedekt, en die veulentjes gaan weer in koersen lopen.. dus straks heeft speedy nakomelingen op de drafbaan lopen erg leuk om dan ook te kijken hoe dat gaat Haha!

Speedy Crown en Super Bowl zijn de opa's van jouw moeder haar paard. Dus van moeders kant dubbelop familie!
Laatst bijgewerkt door _Mir_ op 12-01-07 14:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:16

had al aangepast Schijnheilig

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:25

Theemuts hier op bokt heeft ook een draver die sinds een tijdje bij haar staat (stond eerst bij ons op stal). misschien kan je haar eens PBen en uitnodigen in dit topic Haha!

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:09

Ik heb er ook een Haha! hys bijna 4 en ik heb m 2maanden hys heel lief alleen hy schudt veel met zijn hoofd me instructeur zegt dat veel dravers dat doen hebben jullie dravers dat ook?

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:21

ik zie net dat theemuts haar naam heeft veranderd naar angel20

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:07

Rinske, Tjitse en Speedy zijn ook ergens ver weg familie van elkaar, want Super Bowl komt ook ergens in Tjitses afstammeling voor Haha! dus is Tjitse ook weer familie van het paard van Attack Vork

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:19

TabeR schreef:

Ja das Sophietje Haha!, is idd erg leuk, klein merrietje met zo'n mooie dikke hengsten nek (veel mensen denken altijd dat ze hengst is Clown )
De eerste merrie niet die is nu geloof ik te oud (mogen maar tot een bepaalde leeftijd koersen), daar rij ik soms mee in het bos.. Die andere 2 moeten altijd nog kwalificeren en de jongste moet nog beleerd worden!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:22

Janne92 schreef:
Ik heb er ook een Haha! hys bijna 4 en ik heb m 2maanden hys heel lief alleen hy schudt veel met zijn hoofd me instructeur zegt dat veel dravers dat doen hebben jullie dravers dat ook?

Nee, en ik ken er niet veel die dat doen ook. Eén van de vele vooroordelen misschien? Of begrijpt je paard het nog niet allemaal helemaal? Hij is nog vrij jong, en een paard dat iets niet snapt uit dat soms in gedrag als hoofdschudden (als het tenminste geen medische oorzaak heeft). Heel veel succes en plezier met je paard Lachen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:00

Janne92 schreef:
Hoihoi! Gefeliciteerd met je dravertje! Toen mijne nog zo jong was, schudde zij ook met haar hoofd. Maar af en toe hoor, niet constant. Nu doet ze het helemaal niet meer (bijna 2jaar later), dus ik denk inderdaad zoals promptertje zei dat hij het doet omdat hij het misschien niet snapt. Ik denk dat dat bij mij het geval is, want nu gaat het prima!

Allegandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:22

Hoi Hoi...!
Ik hoor ook bij deze bende! Haha! Ik heb een draver merrie van 11 jaar...genaamd Happy...jammer genoeg is dit niet haar echte naar en weet ik verder helemaal niks van haar.. alleen dat ze ongv. 6 a 7 jaar geleden op de markt in Utrecht is gekocht...thats all..

Afbeelding

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:40

Hey,

Ik heb dan wel geen eigen draver, maar wel twee verzorgdravers. Moeder en dochter zelfs Haha!.
Moeder is Melissa, 11 jaar, zwart met een wit kroonrandje, behoorlijk aan de maat, volgens mij een Amerikaans draver en haar vader is Heir to Crown. Ze heeft wel gekoerst, maar heeft maar 1 keer gewonnen Lachen
De dochter is Liberty, officiele naam VanHalem, drie jaren jong, ze is behoorlijk klein, het is net een twee jarige, vader weet ik zo snel even niet en zij is helemaal bruin, met mooie zwarte beentjes, manen en staart natuurlijk. Zij is alleen getraind maar bleek niet snel genoeg te gaan (nog langzamer dan mams) en is nu weer terug om langzaamaan beleerd te worden.

Hoewel ze qua uiterlijk niet op elkaar lijken herken ik in Libje toch steeds vaker dingen van Melissa. En het zijn natuurlijk schatten van paarden, maar ik ken weinig dravers die dat niet zijn. Haha!
Groetjes Rianne

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:45

tjitseee schreef:
Rinske, Tjitse en Speedy zijn ook ergens ver weg familie van elkaar, want Super Bowl komt ook ergens in Tjitses afstammeling voor Haha! dus is Tjitse ook weer familie van het paard van Attack Vork

One big happy family! Haha!

@ Allegandra wat ziet ze er vreselijk lief uit!

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:54

Love_TimeOut schreef:
TabeR schreef:

Ja das Sophietje Haha!, is idd erg leuk, klein merrietje met zo'n mooie dikke hengsten nek (veel mensen denken altijd dat ze hengst is Clown )
De eerste merrie niet die is nu geloof ik te oud (mogen maar tot een bepaalde leeftijd koersen), daar rij ik soms mee in het bos.. Die andere 2 moeten altijd nog kwalificeren en de jongste moet nog beleerd worden!

Sophie's Choice is idd heel erg mooi! Pling

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:59

Ik mag voor me werk 15 dravers verzorgen en er zijn er nog 3 op komst.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 22:31

voor taber> mijn draver heet nicolai maar ik heb een oom die nico heet dus ik heb zijn naam veranderd in DANNAK, klinkt wel stoer, en je moet je gewoon aanmelden op dravers.nl
,is echt een leuke site

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:07

Dankjewel risky, naam klinkt inderdaad wel stoer maar het mooie van de officieele namen van dravers is dat je ze vaak helemaal op kan zoeken op internet staat direct een heel scherm vol informatie over alleen al jou draver echt geweldig

Wat leuk inge dat tjitse en speedy familie zijn Lovers heb ik toch nog beetje wat ik wou ( zou tjitse eerst kopen, ben toevallig achtergekomen dat inge paard had gekocht voor de rest die opmerking niet snapt)

wyoming, op welke stal werk jij dan??

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:11

Risky hoe oud is jou paardje van 2001 zo ja dan heb ik gegevens van je paardje gevonden..

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:15

TabeR schreef:
Dankjewel risky, naam klinkt inderdaad wel stoer maar het mooie van de officieele namen van dravers is dat je ze vaak helemaal op kan zoeken op internet staat direct een heel scherm vol informatie over alleen al jou draver echt geweldig

Wat leuk inge dat tjitse en speedy familie zijn Lovers heb ik toch nog beetje wat ik wou ( zou tjitse eerst kopen, ben toevallig achtergekomen dat inge paard had gekocht voor de rest die opmerking niet snapt)

wyoming, op welke stal werk jij dan??

vind ik ook zo leuk he, hele afstamming bekijken en record enzo Pling eigenaren van kwpn hebben dat niet Vork

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 23:20

Pling inderdaad

Allegandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:34

Attack schreef:

@ Allegandra wat ziet ze er vreselijk lief uit!

Hey!
Dankje!! Schijnbedriegt Knipoog Nee het is een schat! Alleen lekker koppig en eigenwijs Haha!

Wou alleen dat ik meer wist van haar verleden..maar het is lastig aan tekomen als je niks maar dan ook niks weet van haar....alleen dat ze op de markt in Utrecht is gekocht..