Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waarom heb je zo lang niet kunnen rijden? Jij of je paardje geblesseerd soms? Jemig zeg....een jaar niet rijden. Ik moet er niet aan denken..... Heb zelf een tussenstop van 6 jaar gehad, hoop dat ik dat nooit meer hoef mee te maken
. (ben wel benieuwd of hij nu echt volbloed is
, draver dacht ik eerst aan, maar heb nu al zoveel dravers gezien en vind hem niet echt dravergangen hebben. en hij leunt het meest aan qua karakter en bouw bij de engelse volbloeden
Hij is nu 5 en sinds een paar maand gecastreerd, flink aan het opknappen nu en wordt een mooi paard. Hengstenpraatjes is hij ondertussen kwijt en hij is echt doodbraaf. voor nieuwsgierigen hier is hij op te zien.
, heel wat anders dus.
Didier_n schreef:Hoi,
Ben nieuw hier op bokt.nl.
Heb sinds 2 maand een volbloed, zie op bijgevoegde link zijn stamboom (http://www.pedigreequery.com/arminius5), ik weet zelf niet hoe ik dit moet lezen goede of slechte afstamming, maar hecht hier niet zoveel belang aan want ik vind het een superpaard.
Van zodra ik wat foto's heb zal ik deze in mijn profiel plaatsen.
Hij loopt perfect dressuur momenteel. Alsook springen vind hij het einde, we hebben gisteren een jumping parcour gedaan van 70 cm en deze heeft hij enkel met 1 weigering voor de rest foutloos afgelegd.