Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Heel leuk weer en ik heb weer een aantal filmpjes gezien. Leuk om de vorderingen van Kliko te volgen. Die webcam dat gaat inderdaad wel loei hard en dichterbij de drafsport zal ik nooit komen en dat vind ik wel prima zo![]()
Vraagje, hebben alle jockeys een zelfde zweep als op het filmpje van de webcam. Dit vraag ik want op het filmpje ziet het aantikken er helemaal niet heftig uit, terwijl in het filmpje waar jouw vader derde wordt (staat er vlak voor) vond ik het aantikken wel heftig eruit zien en meer als slaan.
Ik vind het leuk Ruitje dat je ons meeneemt in deze onbekende sport.
Dravers zijn wel sterke paardjes als je ziet hoe hard ze eigenlijk moeten gaan.
. Hij zit op een bepaalde manier met zijn lijnen vrij kort, waardoor je erg ' omhoog' moet met je arm om maar iets van beweging te maken. Ik weet niet zo goed hoe dit uit te leggen.

.
. Het is gewoon een beetje een doetje. Maar vandaag bleek het er in te zitten
. Toen we hem in het voorjaar weer wat gingen optrainen leek het kwartje gevallen te zijn en met als laatste toevoeging de gaaskap ( waardoor er geen zand meer tegen zijn hoofd komt en hij dus wel dichter op zijn voorganger wil lopen
) leek hij klaar voor het echte werk.
. Laten we hopen dat Ivar er een aantal waar kan maken
Maar leuk om te zien dat het begint met de lol van een paard in het spelletje
. Dus hier de koersen tot nu toe:
.
. Het is een kleine ronde baan, voor handige dravers. En Kliko heeft een hoop, maar coördinatie en handigheid heeft hij nou net niet
. Op basis van deze koers en de vorige 2 koersen denk je weer, moeten we nog wel doorgaan met dit paard. Eigenlijk denk je na 3 van zulke koersen van wat moet je nou nog doen om hem te verbeteren? Hij leek ook niet echt uitzichzelf te willen versnellen. De rijder echter stelde voor om een Franse Kap te proberen en dat hebben we de volgende twee koersen met succes gedaan!Prrrr schreef:Dromen zijn mooiMaar leuk om te zien dat het begint met de lol van een paard in het spelletje

.
! Zal deze week ook over hem nog updaten
! 

. Thuis rijden wij altijd open en als het kan in de koers ook.

Super leuk om te zien en er uitleg bij te krijgen wat jullie doen in de training en de race.