Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha , voeg mij even toe op msn als je mee doet aan de race met paarden : anouk939@hotmail.componyracing schreef:Het is verplicht om met een witte rijbroek te rijden.
Ook dient iedere deelnemer in een van te voren duidelijk herkenbare kleur deel te nemen aan de ren.
Op het terrein is iedereen die op de pony zit verplicht om een cap en bodyprotector te dragen
ponyracing schreef:Er wordt gestart door middel van een vlaggenstart en een elastiek.
Als je door het elastiek heen bent wordt je uitgesloten.
? 
haha
kyrkelover schreef:Van mij mag je ook een witte spijkerbroek aan.
En er zijn een paar bodyprotectors op de koers te leen.
En anders leen je gewoon van anderen deelnemers.
En nee die elastiek zit er alleen bij de start, zodat je dus niet eerder start dan mag.
ris schreef:kyrkelover schreef:Van mij mag je ook een witte spijkerbroek aan.
En er zijn een paar bodyprotectors op de koers te leen.
En anders leen je gewoon van anderen deelnemers.
En nee die elastiek zit er alleen bij de start, zodat je dus niet eerder start dan mag.
Oke mooi dan alleen nog een oplossign zoeken voor de bodyprotector mischien bestaan er wel bodyprotectors ontworpen voor in een western zadel.
Aangezien er ook mensen zijn die graag met BP willen rijden, en dat dus niet kunnen omdat ze western rijden
Hoop het voor je!
!
. kyrkelover schreef:Ik denk dat dit best wel mogenlijk moet zijnAangezien er ook mensen zijn die graag met BP willen rijden, en dat dus niet kunnen omdat ze western rijden
Hoop het voor je!
oke dankjewel!