Is er al meer info over de ren van 13 september? Ik heb me nog niet ingeschreven, omdat er op de site staat dat er nog info volgt. Want volgens mij zijn er dus nog geen andere deelnemers ofwel?
Laatst werd er gezecht dat de tijden die avond zouden komen. ik moet het namenlijk nu weten.
Medeorg: Ik heb al 2 a 3 x gemaild naar Kyrkelover om mijn kleur te veranderen, heb nog niks terug gekregen en op de site staat nog steeds dat ik in het donkergroen ben.
romy_b
Geplaatst: 31-08-09 16:57
oke ik weet het ook niet precies, als je van 12 uur aanwezig uitgaat ben je in iedergeval niet te laat.
wij wteen de tijden ook niet. Op zijn vroegst morgen. De dag begint altijd om half 2. Dus inderdaad op zijn vroegst 12 uur aanwezig haha. Wij hopen ook dat we snel de tijden weten.
okee dan! maar als het goed is staat in het boekje van duindigt dat wij na de draverijen gaan... dus dat is wel redelijk laat.... maar ik weet het niet zeker hoor...
Ik weet er echt nog helemaal niks van. Duindigt is ook weer opengesteld dus er kan nog tot vandaag ingeschreven worden. Ik krijg dus of vanavond of morgen de tijden pas.
zo das wel laat... :S maarja. als 12 uur op zijn vroegst is maakt het niet uit! heb er zo veel zin in maar Yvonne, hoe gaat het precies met de pony's die starten toch gewoon naast de paarden?
nee dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel oneerlijk zijn. We hebben zelfs tussen de pony's al verschillen zitten. En alle paarden zijn ruim boven de 1,60. Maar je staat er geen 100M achter.
Hallo! Ivone, als het goed is heb ik je al regelmatig een mailtje gestuurd over die kleur verandering, is dat al aangepast of heb je dat nog niet gemaakt? Want ik kan niet meer in het donkergroen komen. Dus ik verschijn ook niet in het groen. ik kom wel gewoon in het bruin. Of het nou aangepast is of niet... Want ik heb niks anders. En heb ook verschillende keren al een mailtje gestuurd.
haaii!! ik wilde even wat zeggen, wij gaan zondag al om half 12 vertrekken want we willen de koersen en alles zien. maar wij zetten de trailer dan bij Willem ( wim ) Pijl neer. is dat goed?
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 01-09-09 18:10
MrTut schreef:
is allang aangepast kijk op de site
Bedankt. Nou allang niet, heb gister nog gekeken
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 01-09-09 18:11
anoukoaky schreef:
haaii!! ik wilde even wat zeggen, wij gaan zondag al om half 12 vertrekken want we willen de koersen en alles zien. maar wij zetten de trailer dan bij Willem ( wim ) Pijl neer. is dat goed?
Waar moet je de trailers anders plaatsen dan? Of is dat aangegeven met bordjes Hans?