Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
classic_life schreef:als je beroeps wilt worden moet je naar deurne en je betaald veel meer enzo... dus kan je beter als amatrice/amateur in een jockeykoers rijden, echter mag je dan niet in klassiekers rijden dacht ik.
esperance schreef:en een amateur heeft geen recht op rittengeld en prijzengeld, je doet het echt omdat het je hobby is. ( er zijn natuurlijk wel eigenaren/trainers, die je wel betalen, of gewoon wat geven)
Tifa schreef:Hoi,
Sorry dat ik jullie weer is lastig val met me vragen, maar oke![]()
Ik zag net in de krant iets over koersen in de Waddenzee. Het zag er wel leuk uitHet was dus in het water. Was er iemand van jullie bij, of deed iemand van jullie mee??
![]()
Ik heb het nou net weer gemist, de Waddenzee is dichtbij mij dan Duindigt dus ik had er wel graag heen gewilt
muiszje schreef:ff een oproepje:
Op stal hebben wij een merrie van (waarschijnlijk) uxia Quick staan.. ze heet vermoedelijk in het echt (toen ze nog koerstte) Maja (roodnoot? nootebos?) . Het is een dravertje dus. weet een van jullie hoe ik deze fokker van maja(waarschijnlijk de Hr nootebos/roodnoot ofzo) kan bereiken? (site? ) ...
muiszje schreef:ff een oproepje:
Op stal hebben wij een merrie van (waarschijnlijk) uxia Quick staan.. ze heet vermoedelijk in het echt (toen ze nog koerstte) Maja (roodnoot? nootebos?) . Het is een dravertje dus. weet een van jullie hoe ik deze fokker van maja(waarschijnlijk de Hr nootebos/roodnoot ofzo) kan bereiken? (site? ) ...