Ja je moet er toch echt wel een beetje moeite voor doen hoor. Voordat je hem hebt. Hoe denk je dat ik er aan ben gekoemn..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MrTut schreef:Linsey.Je Leest de tekst verkeerd.zoals ik al zei; er waren zoveel aanmeldingen(op bokt) maar uiteindelijk deden er maar DRIE(3) mee, en dan gaat de koers niet door,daarom hebben we ze bij andere er ingezet, zodat ze toch mee konden doen. En wat betrefdt die body, als hij maar goedgekeurd is, het is voor jr eigen veiligheid.En JustaLive Yvon komt zaterdag weer thuis en dan wordt alles aangepast, trouwens een bloes over de bodyprotecter is mooier,en duidelijker om te zien..
Naomi_unique schreef:romy_b schreef:Naomi_unique : dat bos waar je het over hebt is dat in Otterlo, roekelsebos ofso??
Want ik zie dat je in het middan van het land woont en je hebt het over een tankersbaan, en dat is in Otterlo ook.
Ben maar een beetje nieuwsgierig hoor!
Hai, nee ik woon in ZeistHet bos waar ik het over heb heet *gaat even snel op googlemaps kijken
* krozakkenpunt en krakeling, Heidestein en ook nog Zeisterbos geloof ik
En de tankbaan ligt in Den Treek.
wat een namen zeg..
romy_b schreef:Naomi_unique schreef:Hai, nee ik woon in ZeistHet bos waar ik het over heb heet *gaat even snel op googlemaps kijken
* krozakkenpunt en krakeling, Heidestein en ook nog Zeisterbos geloof ik
En de tankbaan ligt in Den Treek.
wat een namen zeg..
De treek ben ik vanmiddag toevallig nog geweest, waar ongeveer is de tankersbaan dan? Is het leuk daar? maarhet is dus wel verboden?