Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
griebels schreef:Ik heb trouwens een vraagje...
Toen ik vroeger bij Albert Voorn werkte, trainde zijn vrouw (Irma Voorn) EV's voor de rensport. Is zij (of een van haar paarden) ooit nog uitgekomen, of is dat gewoon een hobby van haar geweest?
griebels schreef:Wie bedoel je hier met Jan? En wie komt er nog regelmatig op welke stal?
Toch wel leuk om te weten... Door haar kwam ik in aanraking met de eerste renpaarden. Ze vertelde me toen al dat ze zoveel meer karakter hebben als 'gewone' paarden...
Tja, zal wel door het bloed komen, arabieren hebben dat ook he...
kibbeling schreef:griebels schreef:Ik heb trouwens een vraagje...
Toen ik vroeger bij Albert Voorn werkte, trainde zijn vrouw (Irma Voorn) EV's voor de rensport. Is zij (of een van haar paarden) ooit nog uitgekomen, of is dat gewoon een hobby van haar geweest?
nee dat was niet alleen een hobby, zijn ook uitgebracht. ik weet zo niet welke het waren, maar daan weet dat vast wel. ik meen dat hij ooit nog bij jan heeft "gesolliciteerd" als assistent-trainer. maar jan had daar geen interesse in. hij komt nog regelmatig op stal, hij was er vorige week nog!
play_coy schreef:haha, zal ze heus niet erg vinden denk ikals ze harry weer kan doen