Karin loopt ook weer mee

Mooie complimenten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:En die pikeurs krijgen dan dus elke dag een ander paard te rijden?
Wat ontzettend spannend dat Madness hier aan mee mag doen! Jammer dat hij niet naar de wedstrijd in Wolvega komt. Maar op het schermpje kunnen we natuurlijk ook zien hoe hij het doet.
herr_balou schreef:Koper schreef:En die pikeurs krijgen dan dus elke dag een ander paard te rijden?
Wat ontzettend spannend dat Madness hier aan mee mag doen! Jammer dat hij niet naar de wedstrijd in Wolvega komt. Maar op het schermpje kunnen we natuurlijk ook zien hoe hij het doet.
Elke race dag 5 koersen is 5 paarden. Er zijn 4 race dagen. Dus aan het eind is dat 4 x 5 = 20 paarden.
Muga schreef:Mooi stuk! Spannende race hoor. Bedankt voor je uitleg, erg interessant.
Ik vraag me nog af hoe het dan zit met t prijzengeld. Is dat voor de pikeur of voor t paard, eigenaren, trainer?
janouk schreef:Muga schreef:Mooi stuk! Spannende race hoor. Bedankt voor je uitleg, erg interessant.
Ik vraag me nog af hoe het dan zit met t prijzengeld. Is dat voor de pikeur of voor t paard, eigenaren, trainer?
Het gewonnen geld wordt verdeeld tussen trainer, pikeur en .eigenaren.
Madness krijgt sowieso zijn verzorging, voer, knuffels, massages, appels,etc. Ongeacht of hij wintof niet.
En er wordt + 10% fokpremie betaald naar de fokker