Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dus dan maar in galop 
dus we moesten rondje galopperen voor de verlichte zit, en dat had ik toen wel voor duindigt geoefend, en doe ik thuis dus ook nog best veel (rijd 2x in de week langs de weg als het in de zomer niet vaker is)
Leuk man!
*
En anders huur. Ik zou t niet kopen 
Dat wist ik niet....
romy_b schreef:Naomi_unique : dat bos waar je het over hebt is dat in Otterlo, roekelsebos ofso??
Want ik zie dat je in het middan van het land woont en je hebt het over een tankersbaan, en dat is in Otterlo ook.
Ben maar een beetje nieuwsgierig hoor!
Het bos waar ik het over heb heet *gaat even snel op googlemaps kijken
* krozakkenpunt en krakeling, Heidestein en ook nog Zeisterbos geloof ik
En de tankbaan ligt in Den Treek.
wat een namen zeg..
Hoi volgens mij kijken jullie niet goed op de site. Ja je moet een body dragen(veiligheid) kun je wel bij iemand lenen,huren vind ik overdreven voor 5 minuten,Een bloes, kan er eentje van je vader of moeder zijn, als hij maar fel gekleurd is, dat je opvalt, dan kan de spieker je ook herkennen, En er komen geen koud bloed rennen meer,vorige keer deden er zo veel mee dat we ze moesten zamen voegen, met andere.Kijk op de site, en lees vooral de vorige vragen,jou vraag met antwoord staat er ligtgenoeg wel bij. gr hans med org. vragen mag altijd