Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Galop zag er niet uit en na 2 voltes aan de longe sloeg ze in "paniek" kon haar amper terug stoppen. Nu staat ze compleet verzuurd zielig te kijken...
). In het begin stopte ze veel maar nu doet ze eigenlijk alles springen, soms met een beetje aanmoediging. Alleen kan ik nu geen balkjes meer lopen. Want daar springt ze dus over. Of tussen als er wat meer op een rij liggen. Dan maakt ze er een soort in uitjes van of zo. Hoe krijg ik dat er nu weer uit. Aan de hand doet ze dit en ook als ik erop zit. Gek paard
Enkel zadelmak gemaakt en de basis erop maar das nu ook al eventjes geleden. Dus ze heeft eigenlijk heel goed kunnen uitgroeien! De tegenstanders van te vroeg veel rijden, zullen blij zijn.
Ze is geen ottb.

Qua gewicht en ijzers mag ik ook niet klagen. De smid zei laatst zelfs dat ze normale voeten begint te krijgen. En ze is supermooi op gewicht gebleven. Ik heb er een acupressurist bijgehaald een tijdje geleden. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven, ben zelf meer van de wetenschap. Maar sindsdien ziet ze er zoveel beter uit. Dat ik toch niet kan ontkennen dat het iets gedaan moet hebben.
Welke afstamming hebben jullie volbloeden? Bij Shuddy Northern Dancer al op 2e lijn (opa), bij Hinde wat verder (4e). Ook zie ik bij Hinde Bold Ruler terug, vader van oa. Secretariat.