Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Ik ben ook wel benieuwd wat Yvonne aan je heeft uitgegelegt.
Ik train trouwens niet heel bijzonder voor de race, ik weet dat ze conditie zat heeft voor die aantal kilometers & dat ze gek op crossen is. Verder word dit alweer de 3de keer dus het komt helemaal goed!
) Dus ik gok dat ze die 1 km wel vol houdt, en ik doe het voor de ervaring 
Ik zou me trouwens geen plek kunnen bedenken waar 2uur lang berm is om te galloperen. Maar als je er de plek voor heb is het vast ideaal! Ik rijd echt alleen maar buiten en de eerste keer dat ik meedeed was ik ook aan het einde een beetje moe.
Omdat je toch constant aanmoedigt en aan het eind toch nog alles wil geven! Maar de ponyrennen opzich is eigenlijk ook best snel voorbij. Vooral alles vooraf gaat veel tijd in zitten!
Ik heb namelijk eindelijk in het bos de tankerbaan gevonden! Die is eigenlijk verboden gebied, maar als je in het weekend erop gaat schijnt er niemand te zijn. Dat is een heel lang heel breed zandpad dat helemaal gesleept is (en wordt), en hij loopt rond. Die ga ik dus volgende week met mijn instructrise even inspecteren! Stalgenootjes van mij hebben er al eerder op gereden, dus ik ben erg benieuwd!