Nou Broadway gaat achteruit vandaag was hij kreupel na het rijden. We kunnen het nergens vinden, maar toen hij weer een uur op stal stond was er niks aan de hand. Als het maar niet van het rijden komt, maar kijk het aan anders bel ik de kliniek
Delaja
Geplaatst: 14-05-12 07:06
Ruitje: er staat op bokt markt een advertentie van een meid die een paardje voor recreatie en endurance zoekt. Misschien dat another daar geschikt voor is?
Edit: als voorkeur ras noemt ze al draver
ruitje
Geplaatst: 14-05-12 21:02
Jup, iemand anders had haar ook al getipt over Another. Erg fijn dat jullie zo meedenken
Zo heb een nieuw hoofdstel voor me draver mannetje wou af van het hoofdstel van me vorrige pony. Zou in de middag even foto's schieten heb toch niet zo veel te doen
Another lijkt me een leuk paard! Maar helaas heb ik geen geldboompje in de tuin om nog meer paarden te onderhouden, anders had ik er nu al een stuk of 5 gehad denk ik
Nina_rex
Geplaatst: 21-05-12 09:50
Hihi, wij hebben er al 6 (waarvan 3 dravers ), dus bij ons zit het ook wel even vol!
Leuke foto's van Broadway, mooi paard! En ik vind hem niet te mager hoor, qua spekjes vind ik hem perfect zo.
Nou, inderdaad Ik had een hele schrale verwacht, maar die zit prima in zijn vel
Another gaat lekker Ceet Leuk paard is het.
Wij doen hier even rustig aan. Over twee weken is de wedstrijd die ik organiseer, ik denk niet dat ik nog veel aan rijden toekom de komende twee weken Daarna beginnen we met springlessen, dat stond al een tijdje op de planning, maar kwam er niet van vanwege een paar wedstrijden die dicht op elkaar zaten. Nu hebben we even rust en kunnen we lekker trainen. Eind van de zomer eens kijken hoe ver we gevorderd zijn
Op sommige foto's (die ik dus niet heb laten zien)zie je heel goed zijn ribben. Hij is wel al dikker geweest en als rijpaard zie ik m toch liever net wat dikker. Maar bedankt voor de complimenten http://i85.photobucket.com/albums/k58/m ... C00738.jpg
lovelanga
Geplaatst: 21-05-12 23:57
Wat een leuke foto`s , filmpjes en verhalen hier weer! Ik vind toch echt dat er nog een keer een meeting moet komen!
Nina_rex
Geplaatst: 22-05-12 09:38
marijkje1990 schreef:
Op sommige foto's (die ik dus niet heb laten zien)zie je heel goed zijn ribben.
In beweging mag je de ribben ook wel zien natuurlijk. Maargoed, kwestie van smaak denk ik. Kan me voorstellen dat je hem graag wat massiever ziet qua (dressuur)spieren, maar qua vetjes vind ik hem persoonlijk dus perfect!