maar als het over 4 jaar nog is, wil mijn nichtje van nu 4 vast mee doen, ze is hard aan het "oefenen" in 5 dagen 9 keer eraf gevallen, steeds niets aan de hand, maar vandaag viel ze en heeft ze haar elleboog gebroken:( eerste wat ze zei na de narcose: ik wil nog wel naar de renbaan! maar ze zat elke dag nog te zeuren ik wil naar de renbaan, sinds 28 juni toen heb ik meegedaan en ze was er helemaal stil van!
maarja hoop dat ik nog een keer mee kan doen, en dan hoop ik ook dat mijn andere pony mee kan doen in de cat 2. maar daar kan ik zelf niet meer op, vind mezelf te groot en te zwaar (49 kg, 1,64 lang, op een ranke pony van 1,21m) sommige doen het nog wel zie ik, iig die in verhouding net zo lang zijn, maar ik vind het teveel risico voor mijn pony. maar nu een meisje van 9 erop, en de eerste keer ging het al super, nou nog leren racen springen en alles, en dan kan het vast wel een keer en anders maar voor de sulky en dan naar de ren/drafbaan. (sulky komt binnenkort, wielen zijn er eerder xP)
ik had de vorige keer mee gedaan:p was 3a laatste ofzo maar ik wist toch al dak niet kon winnen, maar vond het gewoon super tof om mee te doen. en mn pony was moe, hij vind nieuwe dingen altijd reuze spannend (wedstrijden op vreemd terrein gaan meestal minder goed, dan waar hij het al kent.) of bij dressuur 2e proef beter dan 1e xP) maar zeker een aanrader mee te doen! maar wie wil nou niet meedoen. ik ga gewoon meisje van 9 op mn knollie leren rijden, kan die mooi mee gaan doen! die pony houd dat toch wel vol dat beest loopt als een trein en doet alles vanzelf net een computer. kan iig zo'n 50 km pu met een kar van 150 kg erachter en mij op de kar (50 kg)
MrTut
Geplaatst: 14-08-09 11:50
yvonne is aangenomen in England ,dus over een jaar naar New-Market gr hans
suikermeisje
Geplaatst: 14-08-09 14:51
gefeliciteerd voor Yvonne, komen er dan nog wel ponyrennen of niet meer? wel super gaaf dat ze er aangenomen is!
MrTut
Geplaatst: 14-08-09 15:35
Dat kunnen we niet zeggen, dat licht aan Duindigt,wat yvon betrefd wil ze gewoon doorgaan, met E-mail kun je veel, maar we wachten gewoon af, nu nog de inschrijvingen voor sept. gr hans
rambokomiek
Geplaatst: 14-08-09 17:37
Weet iemand of er gefilmd is 9 aug? Er staan van die stoere filmpjes op you tube maar nog niet van 9 aug.
Natuurlijk is er gefilmpt, maar de meoilijkheid is hoe krijg je ze op you-tube.ik bestel elke keer een dvd bij Huybers/Faber
Bonte
Geplaatst: 14-08-09 20:52
MrTut schreef:
Natuurlijk is er gefilmpt, maar de meoilijkheid is hoe krijg je ze op you-tube.ik bestel elke keer een dvd bij Huybers/Faber
en die mag je niet zomaar op You Tube zetten. Auteursrecht.
rambokomiek
Geplaatst: 15-08-09 12:05
Op de site van Huybers kan ik ook niets vinden, natuurlijk wil ik ook best een DVD bestellen, het is een mooie herinnering aan een leuke dag.
MrTut
Geplaatst: 15-08-09 14:20
He hallo ze staan er wel op, de foto,s, je moet tot halverwege scrollen en dan kom je ze tegen(bij het laatste nieuws links midden ong. ook bij nakoersen staan foto,s gr hans
heey yvonne, ik had mij als eeerste ngeschreven voor de paardenrennen, maar ik sta helemaal niet tussen de lijst. wil je mij er zo snel mogelijk tussen zetten? is er soms iets mis gegaan?
Hey ANouk ik denk dat er inderdaad iets mis gegeaan is. Ik heb namelijk 2 inschrijvingen rond dezelfde tijd die spoorloos verdwenene zijn, maa rik zet je er bij.