Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha, ik moet echt duidelijk vragen leren stellen. Voor een evt. fotoshoot namelijk
ik ook
misschien moet je maar eens het oostvlaamse topic opzoeken, daar zit ook een westvlaamse die in Gent woont nu, maar er dus eerst gestudeerd heeft
ná de examens!
kleur is roan, incl zwarte sokken, en met dubbele zwarte manen en staart met krulletjes
foto's moet ik dringend es uploaden. Citaat:Die moet ik kennen Moika! Hoe heette ze op de faculteit? Aan de kleurbeschrijving ken ik d'r niet, maar aangezien het maar anderhalf jaar geleden is...??

ze komt gewoon als ik aan hek sta, heel gemakkelijk
( ik ben nog niet actief genoeg aan het berichten denk ik?) 
ze verdienen het zo! ik heb nog geen seconde spijt gehad van Amber bij jullie te kopen
moika schreef:seg ponyzotje, ben echt blij dat je Enya ook een tweede kans geeftze verdienen het zo! ik heb nog geen seconde spijt gehad van Amber bij jullie te kopen
![]()
Ze ziet er wel meer draver uit dan mijn mies, kan ze eigenlijk telgangen en 4-takt galop??
Amber dus wel, is niet echt simpel geweest om ze te leren, maar ze galoppeert supergraag, liever dan draf, alleen als het traag is zit ze in 4-takt, echt grappig maar supercomfortabel
Echt een prachtpaardje was dat, blij te horen dat ze het nog steeds zo goed heeft!
Heb haar ook een paar keer losgelaten, hele fijne miep is het
, ze verdienen het inderdaad. In maart gaan er Shetlandertjes weg en die hebben ook allemaal een fijne thuis!
, ik heb wel het gevoel dat ze ze niet echt in zich heeft. Ze heeft een normale stap, draf (met de achterbeentjes wijd natuurlijk, 't is nog altijd een draver!) en galop... En steiger-bok-steiger-bok modus zit er ook op
Citaat:Het schoot me gisterenavond nog te binnen, dat het Bacardi was Echt een prachtpaardje was dat, blij te horen dat ze het nog steeds zo goed heeft! Heb haar ook een paar keer losgelaten, hele fijne miep is het
(eigenlijk 7: slenteren, stap, tölt, draf, rendraf, 4-takt-galop en gewone rengalop
)
en in de boom blijven hangen of de sloot van dichtbij zien, is niet zo'n leuke ervaring
, dat ze die gangen ook nog eens door elkaar kunnen gooien. Zo gaat een galop vloeiend over richting tölt via een viertaktgalopje, ook vanuit stap kun je vloeiend naar de tölt, en soms doen ze dingen met hun benen waarvan je gewoon niet kunt bijhouden wat het is.