SaintAissa schreef:Kim, lees eventjes mijn verhaal op de vorige pagina.
Een ontheffing betekent minder gewicht en dus voordeel.
Had ik al gelezen
. Ja ik snap wel dat minder gewicht een voordeel is, maar meer lood is toch een nadeel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SaintAissa schreef:Kim, lees eventjes mijn verhaal op de vorige pagina.
Een ontheffing betekent minder gewicht en dus voordeel.
. Ja ik snap wel dat minder gewicht een voordeel is, maar meer lood is toch een nadeel
griebels schreef:He was mijn antwoord nu goed of toch niet

griebels schreef:Haha dan snap ik het nu
Thanx voor de uitleg!
Hoe gaat het nu trouwens met jou?
ik wil echt heeeeeeeeeeeeel graag weer gaan rijden
. en tja wat doe ik de hele dag........uitslapen, achter de computer zitten, beetje huisvrouw spelen (wat er normaal gesproken altijd bij inschiet, met ons drukke paarden leven) vanmiddag moeten we naar mulheim, we hebben quintus lopen. dat is het paard waar ik 3 weken terug vanaf gevallen ben. moet zeggen dat je er stiekum wel een beetje aan gewend raakt dat je alles op je gemakkie kan doen. normaal gesproken moet ik in het dagelijks leven constant op de klok kijken hoeveel tijd ik nog over heb, nu kan alles. en toch wil ik heeeel graag weer werken!
? Ik kan me voorstellen dat je nu wel weer graag gaat koersen
. Heb je geen schrik meer voor Quintus dan
?

hij heeft nog helemaal niet gebeld voor de uitslag.

Maar toch SUPER gelopen
(ze stond 2de getipt dus
) 
play_coy schreef:@ kimbosman, ik denk eigenlijk zelf dat kib geen schrik zal hebben van quintus, ze is toch gevallen omdat hij uitgleed? Dat kan met elk paard gebeuren, maarja, dat is natuurlijk hoe ik het bekijk, misschien denkt paula( kibbeling) er zelf wel anders over..

!
! Tja, het heeft natuurlijk niets met Quintus te maken, maar ik snap het idee
.

ben ook benieuwd wat de dokter gaat zeggen..