Dat jullie het al weten maakt me niet uit ik bedoel dat zou ik ook zijn gaan vragen. MAar ik heb nu ng steeds niks binnen terwijl het dus al lang bekend is.
dat zie je ong een week vantevoren maar meestal maandag,s avond.en bekijk de site. binnen kort komen die zich hebben op gegeven er op te staan, voor de paarden min 8
Groenn
Geplaatst: 06-08-09 22:13
OOOOOOO ik ben zo zenuwwappig voor 6 sept haha ik heb er zin in!!
Duindigt heeft een paddock, waar de paarden op instappen en de jockey's opstijgen. Ik neem aan dat jullie die paddock daar ook voor mogen gebruiken.
MrTut
Geplaatst: 10-08-09 17:00
Was weer een geslaagde dag, lekker weer,veel bezoekers,en natuurlijk happy ruiters kijk voor foto,s op de div site,s (moeten nu wel bekend zijn) gr hans
Harstikke leuk! Ben benieuwd naar de foto's Ga meteen op de site kijken!
Nog een vraag van dit té nieuwschierige meisje. Wat zijn de prijzen als je wint? Een beker? Zijn er ook 2e en 3e prijzen?
x
MrTut
Geplaatst: 10-08-09 18:21
schrijf je in en laat je verrassen
rambokomiek
Geplaatst: 10-08-09 22:29
Het was een superleuke ervaring. Al waren we laatste, we hebben onwijs genoten en zijn van de partij in september. Gaan dan voor de een na laatste plaats. Bedankt organisatie voor deze kans om op deze mooie renbaan te mogen rijden.
Ik weet in elk geval dat zowieso nog 2 mensen zich inschrijven voor 6 september! Ik vond afgelopen zondag een hele leuke dag. Ik merk dat het al steeds beter gaat. Knappe pony
inderdaad mensen boven de 18 mogen op pony's mee doen. Maar op de pony's mogen geen mensen mee doen die onder de 18 zijn. Voor de paarden vanaf 13 jaar en ouder. En bij de pony's vanaf 18 jaar.
romy_b
Geplaatst: 11-08-09 21:05
Deze uitslag van ponyrennen had ik niet verwacht, maar wel super dat het allemaal weer leuk was!