Laatste cross was opnieuw foutloos!

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xta1/t31.0-8/11110557_10205730759895604_7045999013589068257_o.jpg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben m'n hart verloren aan de eventing! Zeker met zo'n toppertje als mijn paard!
De laatste cross had ik veel schrik voor de opsprongen, 'k vond het nog hoog staan! Had nog nooit zulke opsprongen gedaan, altijd vrij lage. Tijdens verkenning was een vriendin mee die veel meer ervaring heeft op dit vlak en heeft ze tips gegeven! Er was een sprong tussen die ik toch wel breed vond.
Maar ze zei dat ik daar niet aan moest denken. En in de cross zelf die brede sprong niet zoveel van gemerkt en die 2 opsprongen gingen meteen! Ik natuurlijk megatrots! Hij doet het zomaar!
Maar heb nog altijd beetje schrik voor hogere opsprongen, afsprongen zijn meer mijn ding.
Zal sowieso wel weer supertrots zijn als we weer fijne ritjes hebben!
En 3e foutloze cross zou gewoon weer top zijn!! Tot nu toe geen weigeringen over beide crossen.
Mijn paard vindt het wel erg leuk, maar hij is wat slordig. Soms wil hij gewoon te hard en dan vergeet hij even dat er een hindernis in het pad staat. Dan krijgen we dus zoiets:
Bij nader inzien zijn de foto's van zijn toen malige vriendinnetje mooier, dus die geplaatst
Zij verloor een beugel en reed hem niet uit...